ابر آروان بازه‌ی زمانی حمایت از استارت‌آپ‌ها را یک سال افزایش داد

ابر آروان که تا پیش از این در یک‌سال نخست فعالیت استارت‌‌آپ‌ها به آن‌ها خدمات زیرساختی رایگان اعطا می‌کرد، با توجه به کرونا و آسیب‌پذیری کسب‌وکارها این بازه‌ی زمانی را به دو سال افزایش داد.

 

در این سرویس‌دهی، استارت‌آپ‌هایی که از سمت شتاب‌دهنده‌ها به ابر آروان معرفی می‌شوند، می‌توانند براساس تفاهم‌نامه‌ی امضا شده با ابر آروان تا یک‌سال آینده با ۵۰ تا ۱۰۰درصد تخفیف از همه یا یکی از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری و خدمات ویدیو و پخش زنده استفاده کنند. ابر آروان هم‌چنین تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی ریاست جمهوری امضا کرده است و به تیم‌های نوآفرین تسهیلات رایگان و ویژه ارایه می‌دهد.

 

«توانمندسازی» یکی از پنج ارزش کلیدی آروان است و همان‌طور که روزگاری ابر آروان هم یک استارت‌آپ نوپا بود و با کمک دیگران به نقطه‌ی امروز رسید، امروز تلاش می‌کند به سهم خود به تقویت اکوسیستم فناوری ایران کمک کند.

 

از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ استارت‌آپ توانتسند در قالب این طرح‌های حمایتی از خدمات ابر آروان به رایگان یا با تخفیف بالا استفاده کنند.

 

امیدواریم این همراهی، به استارت‌آپ‌ها کمک کند تا به‌جای دغدغه و هزینه‌های زیرساختی، در این وضعیت دشوار، بیش‌تر بر توسعه‌ی محصول و بازارشان متمرکز باشند.

 

براساس تفاهم‌نامه‌ی ابر آروان با شتاب‌دهنده‌ها، در حال حاضر، استارت‌آپ‌ها می‌توانند از طریق شتاب‌دهنده‌های پارادایس هاب، تریگ‌آپ، خانه‌ نوآوری، دیموند، فینووا، تیوان، امید و فضای کار اشتراکی باکس یا سامانه‌ی نوآفرین، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، از این خدمات بهره‌مند شوند.

 

ابر آروان آمادگی دارد این طرح را با سایر شتاب‌دهنده‌های متقاضی نیز اجرایی کند؛ مراکز  شتاب‌دهی می‌توانند درخواست خود را به نشانی pr@arvancloud.com بفرستند.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

ماجرای فروش سهام سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول چه بود؟

صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. خبری که در رسانه‌ها به سرعت منتشر شد و هنوز هم ادامه دارد این
صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه…
دیوار

اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» در دیوار

گزارش دیوار به بهانه روز جهانی «هنر» نشان می‌دهد که جستجوی مشاغل مرتبط با «هنر» بیشتر از ۴۵ درصد کل جستجوهای این حوزه را تشکیل می‌دهد. کاربران دیوار در سال گذشته در
گزارش دیوار به بهانه روز جهانی «هنر» نشان می‌دهد که جستجوی مشاغل مرتبط با «هنر» بیشتر…
ایرانسل

نقش اپراتورها در صنعت خودرو متصل، گامی به‌سوی آینده‌ای پایدار و هوشمند!

صنعت خودرو در حال گذر از یک دگرگونی عظیم است. این تحول که به‌واسطه انقلاب دیجیتال رقم خورده، موجب ظهور گرایش‌های نوینی همچون خودروهای متصل، برقی، خودران و اشتراکی
صنعت خودرو در حال گذر از یک دگرگونی عظیم است. این تحول که به‌واسطه انقلاب دیجیتال…
خبرها

یک VOD جدید به نام «شیدا» مجوز گرفت

پلتفرم «شیدا» به عنوان بازیگر جدید شبکه نمایش خانگی از ساترا مجوز فعالیت گرفت. «شیدا» با حضور چهره‌هایی که در سال‌های ابتدایی شبکه نمایش خانگی باعث رونق این صنعت
پلتفرم «شیدا» به عنوان بازیگر جدید شبکه نمایش خانگی از ساترا مجوز فعالیت گرفت. «شیدا» با…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم