حذف حدود دو میلیون نظر و امتیاز مشکوک در بازار

به گزارش روابط عمومی بازار، این پلتفرم با شناسایی نظرها و امتیازهای مشکوک در شمار محدودی از برنامه‌ها، نزدیک به دومیلیون نظر مشکوک را حذف کرده است.

 

این فرایند با کمک تحلیل داده‌ها، گزارش‌های توسعه‌دهندگان و کاربران، و صحت‌سنجی توسط تیم‌های بررسی بازار صورت گرفته است.

 

مهرداد سلیمی،‌ سرپرست تضمین کیفیت تیم عملیات بازار می‌گوید هدف ما از شناسایی و حذف نظرات و امتیازهای مشکوک، بهبود تجربه خرید و دانلود کاربران از بازار، افزایش اعتماد کاربران به سیستم امتیازدهی بازار و بهبود تجربه ارائه و فروش برنامه‌های توسعه‌دهندگان در بازار است. او می‌گوید برنامه‌های بی‌کیفیتی که با ثبت نظرات مشکوک سعی در جلب توجه کاربر داشتند حذف شده‌اند و احتمال نمایش برنامه‌های با کیفیت در این لیست‌ها بیشتر شده است.

 

بر اساس گزارش تیم عملیات بازار، بین بیش از ۱۶۰ هزار برنامه و بازی بیشترین حذف‌ها به حدود ۱۵۰۰ برنامه و بازی مربوط بوده که بیش از ۵۰ درصد نظر مشکوک داشته‌اند. با حذف امتیاز و نظرهای مشکوک، به طور میانگین بیش از نیم امتیاز از این برنامه‌ها کم شده است.

 

حذف نظرات مشکوک در ۴ مرحله انجام شده و بازار به توسعه‌دهندگانی که بیشتر از ۱۰۰ نظر از برنامه‌شان حذف شد، ایمیل اطلاع‌رسانی ارسال کرده است.

 

سلیمی می‌گوید در تعامل با این توسعه‌دهندگان بر این نکته تاکید می‌کردیم که نظرات مشکوک لزوما از سوی خود آنها سفارش داده نمی‌شده، بلکه در مواردی، گروه‌هایی که نظرات تقلبی ثبت می‌کردند، برای پنهان ‌کردن رفتار خود و پایین آوردن امتیاز برنامه‌های رقیب، روی سایر برنامه‌ها هم نظر ثبت می‌کردند.

 

به گفته‌ی سرپرست تضمین کیفیت تیم عملیات بازار، شناسایی و حذف نظرات و امتیازهای جعلی و مشکوک همواره و با جدیت، در بازار دنبال خواهد شد. همچنین برنامه‌هایی که دارای نظر مشکوک باشند، امکان پروموشن نخواهند داشت.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم