کمپین برندهای ایرانی در دیجی‌کالا؛ بزرگترین تبلیغات محیطی در تهران

دیجی‌کالا بزرگترین کمپین محیطی شهر تهران را در دی ماه ۹۹ با همراهی برندهای برتر ایرانی برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا این شرکت توانمندسازی کسب‌و‌کارهای ایرانی را مهمترین مسؤولیت اجتماعی خود می‌داند. علاوه بر فراهم‌سازی بستر مارکت‌پلیس برای ورود فروشندگان مختلف به بازار بزرگتر آنلاین در سال‌های گذشته، دیجی‌کالا در آخرین اقدام خود این کمپین محیطی را با نام جشنوراه «بهترین‌ها در کنار هم» با هدف بیشتر دیده شدن برندهای ایرانی، تشویق دیگر کسب‌وکارهای فعال در حوزه خرده‌فروشی و هم‌ افزایی تبلیغات در فضاهای آفلاین و آنلاین اجرا می‌کند.

 

این نوع همکاری میان پلتفرم‌های مارکت‌پلیس و برندهای فعال ایرانی می‌تواند نوعی بازی بُرد-بُرد برای هر دو طرف باشد؛ هم دیجی‌کالا به‌عنوان یک پلتفرم مارکت‌پلیس و هم برندها به عنوان کسب‌وکارهای فعال ایرانی از قابلیت‌های یکدیگر برای برندسازی، فروش و آشنایی گستره وسیع‌تری از مخاطبان برخوردار می‌شوند.

 

 

این کمپین تبلیغات محیطی فرصت مناسبی برای تمامی برندهای ایرانی است؛ چرا که در آن بیش از ۲۴ برند ایرانی شرکت دارند و تبلیغ آن‌ها روی بیش از ۱۶۰ بیلبورد، استرابورد، CLB و عرشه پل به صورت ثابت، فعال است. این یک رکورد برای دیجی‌کالا و تمام کسب‌و‌کارها در برگزاری کمپین محیطی هم‌زمان در سطح شهر است.

 

به گفته مدیر پروژه این کمپین، شهر تهران به مدت یک ماه از ۲ تا ۳۰ دی‌ماه، میزبان جشنواره «بهترین‌ها در کنار هم» است و کاربران می‌توانند با خرید از محصولات هریک از برندهای همراه دیجی‌کالا، شانس شرکت در قرعه‌کشی جوایز مربوط به آن برند را کسب کنند.

 

دیجی کالا امیدوار است که این جشنواره، موفقیت بزرگی برای بیشتر دیده شدن کسب‌وکارهای شرکت کننده باشد و در تلاش است تا میزبان برندهای بیشتر و بزرگتری در فضای شهری باشد.

 

از جمله برندهای شرکت کننده در این کمپین محیطی می‌توان به پرسیل، بن مانو، یونیلور، درماکلین و چشمه نور اشاره کرد.

 

از طریق این لینک وارد صفحه کمپین بهترین‌ها در کنار هم شوید

 

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم