برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

فروشگاه زنجیره‎ای رفاه با تخفیفان قرارداد همکاری امضا کرد

شرکت تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرارداد همکاری امضا کردند. به موجب این همکاری همزمان با راه اندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند. این همکاری در حقیقت شروع سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان است که راه کاربران تخفیفان را برای خرید با تخفیف از فروشگاه‌های فیزیکی هموار می‌کند. نازنین دانشور، بنیان‌گذار و مدیر عامل تخفیفان درباره این سرویس جدید می‌گوید:
«ما به دنبال گسترش خدمات خود در دسته بندی های جدیدی هستیم و میخواهیم خدمات جدیدمون در زندگی روزانه مشتریان مون نقش پررنگ تری داشته باشه. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویس های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکای تجاری مون هم به پلتفرم تخفیفان اضافه میشه که نقش خیلی پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان اینه که بتونیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاری مون ارزش پایدار ایجاد کنیم.»

 

سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان چگونه کار می‌کند؟

تخفیفان که سال گذشته سرویس پولتو برای خریدهای اینترنتی را ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاه های فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارت های بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام می دهند، میتوانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفی تخفیفان، تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز می شود و یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور صورت میگیرد و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت میگیرد. مهم‌ترین مسئله‌ای که باید بدانید این است که شما نیاز به ایجاد تغییر در نحوه خرید خود ندارید. فقط باید ابتدا باید اپلیکیشن تخفیفان را دانلود کرده یا به روزرسانی کنید و در تخفیفان ثبت نام کنید. بعد با ورود به سرویس بازگشت وجه، در بخش افزودن کارت بانکی، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید. این عمل فقط یک بار انجام می‌شود و پس از آن شما خرید خود را به روال معمول انجام می‌دهد. در زمان پرداخت، خود را مشتری تخفیفان معرفی کنید. بقیه کارها به صورت الکترونیکی و بدون انجام هیچ کار دیگری انجام می‌شوند.

شرکت تخفیفان طرف قرارداد بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره ای مایحتاج روزانه است که مشتریان می توانند در هر خرید خود از این سرویس جدید استفاده کنند. زمانی که شما کارت بانکی خود را در تخفیفان ثبت می‌کنید، با هر بار استفاده از کارت بانکی خود در این فروشگاه‌ها، بخشی از مبلغ پرداختی خود را ۲۴ ساعت بعد در همان کارت بانکی دریافت می‌کنید. این مبلغ بسته به نوع خرید شما در فروشگاه های مختلف و دسته بندی های مختلف متفاوت خواهد بود.

 

استفاده از سرویس بازگشت وجه چه مزایایی دارد؟

این سرویس کاملا رایگان است و شما برای استفاده از این سرویس حتی یک ریال هم پرداخت نخواهید کرد. همچنین سرویس بازگشت وجه نقد برخلاف سایر سرویس‌های مشتری مدار، مستقیم‌تر، واقعی‌تر و قابل اعتمادتر است. شانس شما برای دریافت یک پیشنهاد در خور توجه در برنامه‌های دیگری که برای جذب و نگهداشت مشتری استفاده می‌شود، بسیار کم است. در حالی که سرویس‌های بازگشت وجه نقد شما در لحظه و صرف‌نظر از مبلغ پرداختیان، پاداش دریافت می‌کنید! علاوه‌ بر این شما با استفاده از این خدمات همیشه در حال صرفه‌جویی و پس‌انداز هستید.

 

همکاری تخفیفان و فروشگاه رفاه

پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی