برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟

اسنپ در گزارشی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی‌های انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی، بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر کشور از ماسک استفاده می‌کنند.

 

اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که اولین خبرها از ورود کرونا به کشور به گوش رسید، نگرانی و ترس بر تمام دنیا غلبه کرده بود و به علت ناشناخته بودن این ویروس راه‌های جلوگیری و انتقال هنوز مشخص نبود. به مرور داده‌های علمی بیشتری به دست آمد که از تاثیر زدن ماسک بر کاهش انتقال ویروس خبر می‌داد. پس از تایید سازمان بهداشت جهانی در مورد اثر مثبت استفاده از ماسک، اسنپ به کاربران راننده ناوگان خود توصیه کرد که از ماسک استفاده کنند. از آنجایی‌که کاربران راننده با افراد بیشتری در تماس بودن اسنپ تلاش کرد تا بهترین شیوه را برای حفظ سلامت کاربران خود به کار ببندد. به این ترتیب اسنپ جزو پیشگامان استفاده از ماسک در کسب‌وکارها شناخته شد. پس از آن با الزامی کردن استفاده از ماسک در تمام سفرها، اسنپ نظارت بر کیفیت بهداشت سفرها را افزایش داد و تغییراتی را هم در اپلیکیشن به وجود آورد تا کاربران مانند همیشه بازرسان کنترل کیفی سفرها باشند. در نمودار زیر می‌توانید میزان استفاده از ماسک را در بین کاربران راننده و مسافر اسنپ از ۷ ماه پیش تاکنون مشاهده کنید.

 

 

همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید از ۷ ماه پیش تاکنون تغییرات محسوسی در میزان استفاده از ماسک در بین کاربران راننده و مسافر ایجاد شده است. روابط عمومی اسنپ با اشاره به آمار استفاده از ماسک می‌گوید: «خوشبختانه امروز می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم که بیش از ۹۸ درصد کاربران راننده و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر ایران در سفرهای اسنپی خود از ماسک استفاده می‌کنند. دستیابی به این آمار اگرچه در ابتدا چندان ساده‌ نبود اما با مشارکت تک تک کاربران  توانستیم ناوگانی ایمن و سفرهای باکیفیتی را برایتان فراهم کنیم. به تمامی کاربران راننده و مسافری که به سلامت خود و اطرافیان‌شان اهمیت می‌دهند، خسته نباشید می‌گوییم و سپاسگزار همراهی‌شان هستیم.»

 

بر اساس تحقیقات واحد «استراتژی و تحقیقات بازار» اسنپ در ماه گذشته در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اهواز و مازندران  تقریبا ۱۰۰ درصد کاربران راننده اسنپ از ماسک استفاده کرده‌اند. همچنین بیشترین میزان استفاده از ماسک توسط کاربران مسافر در شهرهای تهران، یزد، بیرجند و کمترین میزان مربوط به شهرهای قم و گیلان است. اسنپ تلاش دارد تا با استفاده از تمامی کانال‌های اطلاع‌رسانی خود و کنترل کیفیت بهداشت در جهت افزایش سلامت کاربران خود گام بردارد.  

 

کاربران راننده در خط مقدم مبارزه با کرونا

 

روابط عمومی اسنپ با اشاره به اینکه یکی از سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا، کاربران راننده و موتورسواران فعال در سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل هستند، می‌گوید: «امیدواریم در برنامه‌ی واکسیناسیون سراسری کشور، کاربران راننده در زمره‌ی گروه‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند.»

پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی