سوپرمارکت دیجی‌کالا به شهرهای مختلف ایران می‌رود

دیجی‌کالا برای گسترش ارایه خدمات به سراسر ایران، در حال توسعه تدریجی سرویس سوپرمارکت خود به شهرهای دیگر ایران، به غیر از تهران است. اکنون، کاربران شهرهای قم و قزوین هم علاوه بر تهران و کرج می‌توانند کالاهای سوپرمارکتی را به صورت آنلاین از سوپرمارکت دیجی‌کالا یا همان دیجی‌کالا فِرش سفارش دهند.

 

در هایپرمارکت دیجی‌کالا انواع مختلف محصولات تند مصرف موجود است. همچنین سفارش‌ها در بازه زمانی‌ دلخواه، توسط نیروهای آموزش‌دیده با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تحویل می‌شود. انتخاب گسترده و دسترسی به محصولات مختلف خوراکی، بهداشتی و… با بهترین کیفیت، مزیتی است که کاربران دیجی‌کالا با خرید از بخش سوپرمارکت فروشگاه از آن بهره‌مند می‌شوند. 

 

نکته مهم و قابل توجه برای خرید محصولات سوپرمارکتی در دیجی‌کالا دقت به نشان کامیون سبز رنگ کنار کالاهاست که نشان‌دهنده قابلیت ارسال سریع برای مشتری است. اکنون ۶ بازه زمانی از ۹ صبح تا ۱۰ شب با اختلاف زمانی ۲ ساعت برای تهران و کرج فعال است اما در مورد شهرستان ها از جمله قم و قزوین، ارسال سفارش‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر امکان‌پذیر است که در آینده‌ای نزدیک بازه‌های زمانی مختلف اضافه خواهد شد.

 

خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا چه مزایایی دارد؟

 

تنوع و گستردگی محصولات خوراکی و غیرخوراکی

 

هدف اصلی دیجی‌کالا برقراری دسترسی آسان و سریع افراد در همه نقاط کشور به تمامی کالاهای مصرفی و اساسی است. که در این راستا با قرار دادن طیف وسیعی از اقلام لازم مصرفی هر خانه، کاربران می‌توانند تمامی خریدهای روزانه، هفتگی و ماهانه خود را به‌راحتی از دیجی‌کالا انجام دهند.

 

مقرون به صرفه بودن تأمین کالاهای اساسی

 

علاوه بر این‌ها، سوپرمارکت دیجی‌کالا به صورت دوره‌ای تخفیف‌های شگفت‌انگیز سوپرمارکتی را در قالب جشنواره‌های مختلف به کاربران پیشنهاد می‌دهد. این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای خرید مقرون‌به‌صرفه و دسترسی آسان و سریع به نیازهای اساسی خانه و زندگی‌ست. کمپین های سر ماه برای تأمین اقلام مصرفی یک ماهه خانواده ها توصیه می شود. همچنین جشنواره های وسط ماه برای تکمیل سبد محصولات لازم و اساسی، برای کاربرانی که میخواهند خریدهای ابتدای ماه خود را کامل کنند گزینه بسیار مناسبی ست. علاوه بر این ها، سوپرمارکت دیجی‌کالا هر روز تخفیف های شگفت انگیز خود را در وب‌سایت و اپلیکیشن و همچنین پیامک و ایمیل به کاربران اطلاع رسانی می کند. این تخفیف‌ها عموما روی کالاهای اساسی اعمال می‌شود و کاربران میت‌وانند آیتم‌های ضروری خود را بهترین قیمت و از معتبرترین برندها خریداری کنند.

 

اطمینان از کیفیت و تازگی کالاها

 

همه محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا به تاریخ روز است تا کالاهای تازه با کیفیت مناسب برای مشتریان ارسال شود و خاطره‌ی لذت‌بخشی را از خرید اینترنتی تجربه کنند. اصالت کالاها یکی از ارزش های اساسی دیجی‌کالاست. این حساسیت درباره‌ی کالاهایی که ماهیت آسیب‌پذیرتری دارند بسیار بیشتر است.

 

قابلیت ارسال در زمان دلخواه

 

با خرید محصولات سوپرمارکتی از دیجی‌کالا، کاربران این امکان را دارند که زمان تحویل سفارش را به دلخواه انتخاب کنند تا کالا در مناسب‌ترین زمان برایشان ارسال شود. به عبارت دقیق‌تر، کاربران با خرید آنلاین از سوپرمارکت دیجی‌کالا نه تنها می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به خرید بروند، بلکه زمان تحویل سفارش هم به انتخاب خودشان انجام می شود.

 

تحویل درب منزل

 

مزیت اصلی و بزرگ خرید آنلاین، تحویل خریدها در مقصددلخواه کاربر است. سرویس سوپرمارکت دیجی‌کالا هم از این قابلیت برخوردار است و تمامی خریدهای سوپر مارکتی با رعایت نکات بهداشتی درب منزل به مشتریان تحویل داده می‌شود تا در زمان دریافت سفارش، بتوانند کالاهای خریداری شده را بررسی کنند. گفتنیست که کالاهای سوپرمارکتی از جمله کالاهای فسادپذیر هستند و شامل رویه های بازگرداندن کالا نمی‌شوند. 

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم