اینوتکس ۲۰۲۱ با حضور ۷ وی سی ترکیه‌ای در پارک پردیس برگزار می‌شود

اینوتکس ۲۰۲۱ که دهمین دوره آن است به صورت حضوری در پارک پردیس از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و ۷ وی‌سی ترکیه‌ای نیز در آن حضور خواهند داشت. تاکنون ۶۰ هزار نفر از اینوتکس بازدید کرده‌اند.

صبح امروز نشست خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با حضور مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور رییس نمایشگاه و سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس در ابتدای این نشست اعلام کرد تاکنون ۶۰ هزار نفر از اینوتکس بازدید کرده‌اند و دهمین دوره این نمایشگاه از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

به گفته رییس پارک پردیس طی یک سال گذشته اندازه جغرافیایی پارک پردیس دو برابر شده است.

اکبر قنبرپور رییس نمایشگاه اینوتکس در ابتدای این نشست گفت: «تاکنون هشت دوره این نمایشگاه را به صورت حضوری و در مکان‌های مختلف نمایشگاهی تهران برگزار کردیم، امسال به صورت مجازی بود و دوره دهم در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.»

قنبرپور اعلام کرد از این دوره دیگر برای همیشه، هر سال نمایشگاه اینوتکس در ناحیه نوآوری پارک پردیس برگزار خواهد شد.

رییس اینوتکس در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به رویدادهای مشابه اینوتکس در کشورهای دیگر همچون روسیه و پرتغال گفت: «در روسیه نیز چنین اتفاقی افتاد و نمایشگاه نوآوری در محل پارک نوآوری مسکو برگزار می‌شود.»

قنبرپور در تکمیل دلایل انتقال اینوتکس به پردیس تصریح کرد یکی از اهداف این بود تا کم کم کمک کنیم هویت شهر پردیس را به عنوان یک شهر نوآوری و فناوری تعریف کنیم. به گفته او در حال حاضر ۴۰۰ شرکت کوچک و بزرگ فناور در پارک پردیس حضور دارند و روزانه نزدیک به ۶ هزار متخصص وارد پارک می‌شوند.

رییس اینوتکس بیان کرد بر اساس آمار شهرداری پردیس هم‌اکنون در حدود ۱۸۰ هزار نفر در شهر پردیس مستقر هستند که تا ۶۰۰ هزار نفر پیش بینی جمعیت می‌شود.

به گفته قنبرپور بسیاری از شرکت‌های حاضر در پارک اعلام آمادگی کرده‌اند تا یک هفته پیش و پس از اینوتکس درهایشان به روی بازدیدکنندگان باز باشد.

در ادامه این نشست خبری سجاد عباسی، دبیر برگزاری اینوتکس دهم اعلام کرد ثبت نام دهمین دوره از امروز (۲۷ بهمن ۹۹) آغاز و تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

به گفته دبیر برگزاری اینوتکس دهمین دوره در فضای باز و با رعایت استانداردهای ویژه و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاه به صورت مجازی هم در دسترس است. شرکت کننده‌ها می‌توانند یک تور بازدید از پارک نیز داشته باشند.

عباسی تصریح کرد شرکت‌هایی که برای فضای غرفه اینوتکس ثبت نام کنند ۷۰ درصد تخفیف تا سقف ۱۰ ملیلیون تومان از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت می‌کنند.

به گفته دبیر برگزاری، اینوتکس بخشی با عنوان کافه سرمایه دارد که استارتاپ‌ها را به سرمایه‌گذاران وصل می‌کند. در این بخش اینوتکس به گفته عباسی از سال گذشته تا کنون، ۱۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری روی استارتاپ ها انجام شده است.

دبیر اینوتکس گفت تا ۲۰۰ استارتاپ ظرفیت حضور در غرفه‌های نمایشگاه سال آینده را خواهند داشت و ۷ وی سی از کشور ترکیه نیز قرار است در کافه سرمایه امسال شرکت کنند.

به گفته عباسی برای رفت و آمد بازدیدکنندگان با شرکت «به همراه» همکاری می‌کنند تا رفت و آمد افراد از درب منزل تا پارک با سهولت انجام شود.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم