دیجی کالا در طرح هفته‌های خرید اینترنتی به استان‌های مختلف ایران می‌رود

طرح هفته‌های خرید اینترنتی با پیشنهاد و حمایت اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی از ابتدای اسفند ۱۳۹۹ آغاز می‌شود. دیجی‌کالا نیز با پیشنهادات ویژه به این طرح پیوسته است.

هفته‌های اینترنتی ایران، عنوان طرحی‌ست که می‌کوشد با فراهم‌سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر استان‌های ایران، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی و کسب‌وکارهای استانی است تا در یک هم‌افزایی آنلاین با کسب‌وکارهای محلی و سنتی، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر عرضه کنند. بنابراین اهداف این طرح عبارتند از: حمایت از کسب‌و‌کارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب‌وکارهای آسیب دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخش های کشور، دسترسی کسب‌وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران و تأکید بر تمرکززدایی از سرویس‌های اینترنتی و عدم محدود ماندن این خدمات به پایتخت یا کلان شهرهای ایران.

هر هفته در صفحه اختصاصی استان‌ها با دیجی کالا؛ فرصتی مناسب برای تأمین کنندگان و خریداران

در آستانه آغاز سال ۱۴۰۰ و با توجه به طولانی شدن روند شیوع ویروس کرونا در ایران، دیجی‌کالا قصد دارد با آغاز پویش «دیجی‌کالا برای همه ایران» و همسو با طرح هفته‌های خرید اینترنتی، هر هفته خدمات خود را به ساکنان هرکدام از استان‌های ایران معرفی کند. این طرح که پیشبینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ نیز به کار خود ادامه دهد ابتدا از استان‌های کرمان، گلستان، یزد و سمنان آغاز می‌شود. در این پویش، هر هفته صفحه اختصاصی مربوط به هر استان با پیشنهادهای ویژه شامل ارسال رایگان سفارش‌ها، محصولات فروشندگان استان و کد تخفیف برای خرید اولی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همچنین در شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا اطلاع رسانی‌های لازم برای ارتباط با مخاطبان استان انجام می‌شود.

دیجی‌کالا در این طرح، کمیسیون فروشندگان را در هفته مربوط به استان، صفر می‌کند. علاوه بر این، امکان استفاده از تخفیف برای کاربران خرید اولی، تخفیف‌های هفتگی روی کالاها، دریافت رایگان سفارش‌ها در مقصد بدون پرداخت هزینه ارسال، پیشنهادهای ویژه‌ دیجی‌کالا در هفته مربوط به هر استان برای مشتریان آن استان است.

بسیاری از کسب‌وکارهای فعال در فضای غیر آنلاین شهرها و به ویژه نقاط دور افتاده در ایران همچنان با ظرفیت پلتفرم‌های آنلاین آشنایی کامل ندارند. این طرح به تمام بازیگران یعنی مشتریان، کسب‌وکارهای آنلاین و پلتفرم ها کمک می‌کند. به طوری که کسب‌وکارهای محلی می‌توانند با شرکت در این رویداد و از طریق دیجی‌کالا، جایگاه خود را به کسب‌وکارهای استان خود نشان دهند و کسب‌وکارهای آسیب دیده از کرونا نیز می‌توانند از این فرصت برای عرضه محصولات به مخاطبان بیشتر بهره ببرند. در صفحه اختصاصی مربوط به هر استان، جایگاهی برای عرضه محصولات فروشندگان استانی در نظر گرفته شده است.

رسالت اصلی دیجی‌کالا این است که به عنوان برندی ملی برای همه مردم ایران شناخته شده باشد. بر اساس گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا نه تنها بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نقطه روستایی دست کم یک بار از دیجی‌کالا سفارش داشته‌اند بلکه در سال ۹۹ حدود ۱۳۰ هزار فروشنده از ۳۲ استان و ۱۰۰۰ شهر ایران در دیجی‌کالا فعالیت دارند.

به گفته اتحادیه کسب و کارهای مجازی، پلتفرم ها و کسب‌و‌کارها می‌توانند برای ثبت نام از وبسایت ecfestival.ir اقدام کنند.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم