تغییر نام سامانه کاریابی «سه سوت جابز» به «بانی کار»

در حال حاضر سامانه استخدامی و کاریابی سه سوت جابز در تهران و هفت کلان‌شهر ایران متمرکز است و بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی مختلف از حوزه مشاغل پایه و میان‌پایه  کشور روی سایت و اپلیکیشن  این سامانه فعال است. استقبال حدود ۵۰ هزارکارفرما برای انتشار فرصت  های شغلی خود روی این سامانه استخدامی و کاریابی برای چنین حرفه‌هایی یک نقطه عطف محسوب می‌شود.

 

طبق شنیده های رسمی از بنیانگذاران این مجموعه در آینده نزدیک یعنی تا انتهای سال ۱۴۰۰ نیز قرار است تعداد مشاغل فعال روزانه روی سامانه به بیش از ۵۰۰۰ شغل افزایش یابد و سیاست‌گذاری‌ها و زیرساخت‌های این سامانه برای سرویس‌دهی تا بیش از صدهزار کارفرما گسترش داده شده است.

 

علاوه بر آن اگر کارجو و فعال مشاغل پایه و نیمه‌پایه هستید، دیگر نگران پروسه‌های عجیب‌وغریب کاریابی آنلاین و آفلاین مانند تهیه و ساخت رزومه نباشید و با مراجعه به سامانه و ثبت مشخصات شخصی، حرفه ،مهارت و تجربه کاری از بهترین فرصت های شغلی متناسب با مهارتها و علاقمندی هایتان با خبر شوید و به کمک این سامانه برای کارفرمایان معتبر در این سامانه درخواست استخدام بفرستید.

 

اگر کارفرما هستید هم نیازی نیست انرژی خودتان را با برنامه‌های طولانی خواندن روزمه و تماس برای قرار مصاحبه و انجام مصاحبه هدر بدهید. تنها کافی‌ست فرصت شغلی خود را روی سامانه ثبت کنید تا بهترین کارجوهای متناسب با فرصت شغلی شما برای شما درخواست استخدام بفرستند.

 

معرفی سرویس جدید و تغییر تام این سامانه استخدامی و کاریابی به بانی کار

 

امروز سامانه استخدامی سه ‌سوت جابز  همزمان با تغییر نام تجاری خود به بانی ‌کار ، سرویس جدید دیگری نیز برای بهبود وضعیت جذب و استخدام برای کمک به کسب و کارها به بازار کار ایران ارایه کرده است.

 

سرویس جذب و استخدام نیروهای کار در رده های مختلف ( هدهانتینگ )! این سرویس جدید انجام فرآیند  تخصصی، پیچیده و وقتگیر استخدام  برای سازمان ها میباشد و سازمان ها میتوانند کلیه مراحل استخدام نیروی کار خود شامل جستجو، غربالگری، مصاحبه و استخدام نیروها را با خیال راحت به متخصصین هدهانتینگ بانی کار برون سپاری نمایند.

 

از این پس بانی کار استخدام نیروهای کارشناس، متخصص، ارشد و مدیر را برای همه رده های شغلی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، چه در شرکت‌های بزرگ و چه در کسب‌وکارهای خرد براحتی انجام خواهد داد.

 

 

 

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…
خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم