برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

۵ دلیل پایان حکمرانی فروش خودرو سنتی

یک سال است که درکنار یک ذره ۵ گرمی زندگی می‌کنیم؛ ویروسی که سبک زندگی ما را تغییر داد و پای دورکاری و خرید و فروش اینترنتی را به زندگی بسیاری از ما باز کرد. معاملات بازار خودرو در دوران پاندمی کرونا، همچنان مثل سابق در جریان است، اما افراد بیشتری ترجیح می‌دهند از روش‌های نوین خرید و فروش خودرو که تاحد زیادی به صورت غیرحضوری انجام می‌شوند، استفاده کنند. طرح « فروش سفارشی https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ » ویژه افرادی است که به سلامتی خود اهمیت بیشتری می‌دهند و می‌خواهند ۰ تا ۱۰۰ فرآیند فروش خودرو خود را به یک متخصص بسپارند و وقت خود را صرف بازدیدهای متعدد، پاسخ دادن به تلفن خریداران و … نکنند.

 مگر روش‌های فروش سنتی خودرو چه مشکلاتی دارند؟!

در اینجا ۲ روش پرمخاطب برای فروش خودرو را بررسی می‌کنیم:

۱- واگذار کردن خودرو برای فروش به نمایشگاه‌ها

این روش ۲ مشکل اساسی دارد:

  • باید خودروی خود را در نمایشگاه بگذارید تا خریداران بتوانند آن را از نزدیک ببینند. این یعنی برای مدت نامعلومی بدون خودرو شخصی رفت‌وآمد کنید که خطرات زیادی در وضعیت فعلی فراگیری کرونا دارد.
  • به دلیل بازار بسیار متلاطم و پرنوسان خودرو، مجبورید به هر قیمتی که صاحب نمایشگاه روی خودرو می‌گذارد تن دهید؛ بدون آنکه مطمئن باشید این قیمت چقدر با ارزش واقعی خودرو فاصله دارد.

۲- آگهی کردن خودرو در سایت‌های مختلف و هماهنگی بازدیدهای حضوری

آگهی کردن خودرو در سایت‌ها یکی از روش‌های متداول فروش خودرو است؛ اما ۳ مشکل اساسی متوجه این روش در روزهای کرونایی است:

  • تنها راهی که برای قیمت‌گذاری خودرو خود دارید، بررسی آگهی‌های دیگران است. این روش قیمت‌گذاری ممکن است بسیار با ارزش خودروی شما متفاوت باشد؛ زیرا دو مدل خودروی یکسان، با توجه به میزان کارکرد و نقاط تعویضی و رنگ‌شدگی می‌توانند قیمت بسیار متفاوتی داشته باشند. مثلا یک رنو ساندرو مدل ۹۹ اتوماتیک ۳۹۰ میلیون تومان قیمت دارد، در حالیکه اگر درب جلو همین خودرو تعویض شده باشد، قیمت آن به ۳۷۸ میلیون تومان می‌رسد! شما چطور می‌خواهید این موضوع را از روی آگهی‌ها تشخیص دهید؟
  • باید در تمام طول روز گوش به زنگ باشید و به تلفن افراد مختلف که گاها حتی خریدار هم نیستند و فقط به دنبال پرسیدن قیمت خودرو هستند، پاسخ بدهید. پس مجبور هستید از کار و زندگی خود بزنید تا هیچ خریداری را از دست ندهید، بلکه خودروی شما را به قیمت بالاتری بخرند.
  • و از همه مهم‌تر، مجبورید با تمام خریداران احتمالی برای بازدید حضوری از خودرو قرار بگذارید. علاوه بر صرف وقت فراوان برای هماهنگی این بازدیدها، چنین کاری در دوران فراگیری کرونا، منطقی نیست.

طرح فروش سفارشی همراه مکانیک، راه‌حلی برای تمام مشکلات بالا است. در این طرح، شما صفر تا ۱۰۰ فرآیند فروش خودرو خود را به مشاور اختصاصی‌تان در همراه مکانیک می‌سپارید  در ادامه به معرفی این طرح و مزایای آن می‌پردازیم.

مزایای طرح فروش سفارشی خودرو با همراه مکانیک

با ورود به صفحه https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ می‌توانید درخواست فروش سفارشی خودرو خود را ثبت کنید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • لازم نیست به حتی ۱ تلفن از طرف خریداران پاسخ دهید، مشاور شما در همراه مکانیک با تمام خریداران صحبت می‌کند و فقط خریداران واقعی را برای بازدید حضوری از خودرو شما می‌فرستد.
  • به دلیل انتخاب دقیق‌تر خریداران، بسیاری از خودروها در همان بازدید اول یا دوم فروش می‌روند.
  • امکان انتخاب گزینه فروش در ۴۸ ساعت آینده با قیمت کمتر فراهم است تا امکان فروش فوری خودرو خود را داشته باشید.
  • کارشناسان همراه مکانیک، قیمت واقعی خودرو را طبق گزارش کامل کارشناسی به شما پیشنهاد می‌دهند تا قیمت‌گذاری دقیق‌تری داشته باشید و به بهترین قیمت خودرو خود را بفروشید.
  • عقد قولنامه توسط مشاور همراه مکانیک انجام می‌شود تا خیالتان از بابت مسائل حقوقی راحت باشد.
  • امکان نمایش خودرو شما در مکان ویژه در نمایشگاه و در صفحه اینستاگرام همراه مکانیک وجود دارد.

سخن پایانی

مشکلات مختلفی متوجه فروش خودرو به روش‌های سنتی است که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد. روش فروش سفارشی خودرو که در کشورهای دیگر دنیا نیز رواج دارد، برای اولین بار در ایران توسط همراه مکانیک ارائه شد و این شرکت تابه‌حال توانسته بیش از ۲۹۰هزار خودرو را با این روش معامله کند. در نهایت از شما دعوت می‌کنیم تا وارد نمایشگاه خرید و فروش خودرو همراه مکانیک در https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ شوید و علاوه بر بازدید از خودروهای مختلف آن، درخواست فروش خودرو خود را نیز ثبت کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی