فصل سوم آپارات گیم از راه رسید

آپارات گیم فصل جدیدی از سرویس خود را با محوریت توجه به نیازهای کاربران آغاز کرد.

 

به گزارش روابط عمومی آپارات گیم، فصل سوم آپارات گیم با هدف در دسترس قرار دادن ویژگی‌هایی که توسط کاربران درخواست شده بود کار خود را از بیستم اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز کرده است. در کنار اضافه شدن قابلیت‌های پخش با کیفیت P1080، ذخیره پخش زنده و ماشین زمان، تغییراتی نیز در سیستم رتبه‌بندی استریمرهای بازی آپارات گیم ایجاد شده است.

 

استریمرهای آپارات گیم می‌توانند در صورت رسیدن به حدنصاب‌های تعیین شده، به گروه استریمرهای سطح طلایی یا استریمرهای سطح الماس آپارات گیم بپیوندند و از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

 

روبی نیز به عنوان راهی جدید برای تشویق و حمایت از استریمرها، همگام با فصل سوم آپارات گیم در دسترس کاربران قرار گرفته است. با روبی کاربران می‌توانند استیکرهایی متحرک که حاوی پیام است را برای استریمرها ارسال کنند. استریمرها در ازای روبی‌های دریافت شده درآمدزایی خواهند داشت و بنابراین، یک راه جدید برای تعامل با استریمر در کنار حمایت از او برای بینندگان ایجاد شده است.

 

آپارات گیم به عنوان پلتفرم پیشرو در ارائه سرویس گیم استریمینگ در ایران، به تازگی فصل سوم خود را راه اندازی کرده است که در فصل سوم آپارات گیم شاهد اضافه شدن ابزارهای مختلفی برای استریمرهای بازی هستیم که باعث می‌شود استریمرها و بینندگان استریم تجربه بهتری از این سرویس داشته باشند.

 

برای آشنایی با جزئیات ویژگی‌های جدید فصل سوم آپارات گیم می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم