ایرانسل گواهینامۀ بین‌المللی ISO 9001:2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت کرد

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، موفق به دریافت گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بین‌المللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود.

 

به کارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می‌شود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، بهینه می‌کند.

 

هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن نیز، تنها زمانی ممکن است که در تمامی فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود. ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد فوق را در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده و در مسیر بهبود خدمات ارائه شده به مشترکان خود اجرا کرده است.

 

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، همواره در تلاش است تا با ارائۀ محصولات و خدماتی مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، آخرین دستاوردهای جهانی را نیز برای ارائۀ خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.

 

ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهی‌نامۀ‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 در زمینۀ فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیۀ شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینۀ «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:2012 در حوزۀ «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بستۀ استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.

 

ایرانسل همچنین در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸)، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این جایزه شده بود.

link

مطالب مرتبط

ایرانسلخبرها

امکانات و ویژگی‌های جدید ایرانسل‌من معرفی شد

امکان «جستجوی درون برنامه‌ای»، «اضافه کردن حساب کاربری فیبرنوری» و «ویجت ایرانسل‌من»، از آخرین امکانات و ویژگی‌های جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من است. به گزارش
امکان «جستجوی درون برنامه‌ای»، «اضافه کردن حساب کاربری فیبرنوری» و «ویجت ایرانسل‌من»، از آخرین امکانات و…
ایرانسلخبرها

امکان استفاده از ایرانسل‌من برای غیر ایرانسلی‌ها

استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» با هدف تجربه زندگی دیجیتال، برای شماره‌های غیر ایرانسلی هم امکان‌پذیر است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کاربران
استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» با هدف تجربه زندگی دیجیتال، برای شماره‌های غیر ایرانسلی هم امکان‌پذیر…
ایرانسلخبرها

جشنواره آموزشی دانا با جوایز دیجیتال

پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، برنامه کاربردی آموزش همراه ایرانسل، در جشنواره پاییزی، تمامی دوره‌های آموزشی تخصصی و علمی خود را با قیمت هر دوره ۱۰هزار تومان، در
پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، برنامه کاربردی آموزش همراه ایرانسل، در جشنواره پاییزی، تمامی دوره‌های آموزشی…
ایرانسلخبرها

حمایت ایرانسل از پایان‌نامه‌های دانشگاهی با تمرکز بر هوش مصنوعی

ایرانسل در دور جدید حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی و با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی، از دانشجویان و پژوهشگران دعوت به همکاری می‌کند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین
ایرانسل در دور جدید حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی و با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی، از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم