برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

هزینه ارسال اولین سفارش از دیجی کالا به مدت محدود رایگان شد

با توجه به شروع پیک چهارم کرونا، ثبت سفارش‌های اینترنتی در کشور افزایش پیدا کرده است. در همین راستا دیجی‌کالا در تلاش است تا بتواند مانند موج‌های قبلی همه‌گیری، به تمامی هموطنان در سراسر ایران خدمات‌رسانی کند.

 

به گزارش استارتاپ۳۶۰ با شیوع پیک چهارم کرونا فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در راستای حفظ سلامت شهروندان، ارسال تمامی محصولات شامل سوپرمارکتی و غیر سوپرمارکتی را برای اولین خرید، رایگان کرده است.

 

با توجه به اینکه در شرایط کنونی، بیش از ۲۵۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، خرید آنلاین یکی از بهترین راهکارها برای کاهش حضور در فضاهای عمومی و کاهش ریسک ابتلا به ویروس کروناست. این موضوع بارها در رسانه‌های رسمی نیز توسط مسؤولان نیز مورد تأکید قرار گرفته است که خرید اینترنتی یکی از سالم ترین شیوه های تهیه مایحتاج زندگی در شرایط کروناست. به این ترتیب دیجی‌کالا اعلام کرده است که تمام کسانی که می‌خواهند برای اولین بار از سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا خرید کنند می توانند  سفارش های خود را شامل خریدهای سوپرمارکتی و عادی به صورت رایگان دریافت کنند.

 

این قابلیت در شرایطی از سوی دیجی‌کالا فراهم شده است که در ماه مبارک رمضان، جشنواره ماه برکت نیز با تخفیف‌های متعدد روی اقلام سوپرمارکتی در حال برگزاری‌ست. این فرصتی مناسبی برای تهیه مایحتاج ضروری و دریافت رایگان سفارش‌هاست.

 

دیجی‌کالا در بیانیه‌ای در مورد اقدامات و ظرفیت‌های این فروشگاه اینترنتی در موج چهارم کرونا توضیح داد. بر این اساس با توجه به سهم ۸۰ درصدی همکاران دیجی‌کالا در بخش‌های توزیع، انبار، امور مشتریان و محتوا، ظرفیت ارسال سفارش‌ها از آغاز همه‌گیری کرونا رشد ۴۸ درصدی را تجربه کرده است.

 

دیجی‌کالا اعلام امیدواری کرده است که  فراهم ساختن ظرفیت ارسال رایگان برای اولین سفارش و خرید آسان از خانه، مشوق مناسبی برای تمامی مردم باشد تا با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، بتوانیم شرایط سخت روزهای کرونا را پشت سر بگذاریم.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی