همکاری ایرانسل و سازمان محیط‌زیست به مناسبت روز جهانی زمین پاک

ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و با هدف آگاهی رسانی برای ترویج مصرف کمتر پلاستیک، تولید زباله کمتر و مصرف کمتر انرژی‌های تجدید ناپذیر، با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امروز پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و همزمان با روزجهانی زمین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان حفاظت محیط زیست، با هدف «مصرف کمتر پلاستیک»، «تولید زباله کمتر» و «مصرف بهینه انرژی‌های تجدید ناپذیر» که منجر به «زمین پاک»، «طبیعتی سالم» و «آینده‌ای روشن» می‌شود، همکاری مشترکی را آغاز کردند.

 

این همکاری در نخستین گام، با پیگیری اهداف آموزشی، ترویجی و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بر بسترهای آمادۀ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز شده است و در ادامه نیز فعالیت‌های دیگری را در بر خواهد گرفت.

 

روز جهانی زمین مطابق با ۲۲ آوریل، جنبشی بین‌المللی در حوزۀ محیط‌زیست است که برای «ارتقاء آگاهی»، «آموزش مسائل محیط‌زیست» و «ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین»، تلاش می‌کند. این جنش شعار سال جدید خود را «احیای زمین» انتخاب کرده است و در ایران نیز با شعار «احیای زمین؛ افزایش بهره‌وری برای توسعه» فعالیت‌های متعددی انجام خواهد پذیرفت.

 

به همین مناسبت، اولین اپراتور ارائه دهندۀ ۵G در ایران و سازمان حفاظت از محیط‌زیست، همکاری‌های مشترکی را آغاز کرده‌اند تا در راستای هدف احیاء زمین، گام بردارند.

 

ایرانسل پیش از این نیز با هدف حفاظت از محیط زیست، از اسفندماه ۱۳۹۶، پروژۀ مشارکتی درختکاری را با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور آغاز کرده و همچنین علاوه بر برگزاری کمپین «حذف قبض کاغذی» در سال ۱۳۹۶، پروژه کاشت و نگهداری ۱۵هزار اصله نهال در فاصله سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ را با موفقیت ۹۵ درصد به اتمام رسانده و به سازمان منابع طبیعی تحویل داده است.

 

در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ نیز ایرانسل با همکاری بنیاد علوی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر، در مناطقی از استان فارس و استان لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداده است تا علاوه بر نتایج مستمر توسعۀ‌پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز کمک کرده باشد و روند اجرایی آن همچنان ادامه دارد.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم