امکاناتی که دیجی پی برای پرداخت هوشمند ارایه می‌کند

سرعت رویدادها در زندگی دیجیتال، چه با آن همراه شویم یا نادیده‌اش بگیریم، هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. در این گردونه پرشتاب، سرعت تصمیم‌گیری، عمل و عکس‌العمل ما می‌تواند به بهای به دست آوردن یا از دست دادن چیزهای زیادی تمام شود. ایستادن در صف بانک برای پرداخت قبض، دریافت پول نقد از بانک‌ها و عابربانک‌ها، انتقال فیزیکی پول نقد در داد و ستدها و همه‌ی فعالیت‌هایی که به اتلاف بیهوده زمان و انرژی شما ختم شود، مدت‌هاست که کارایی خود را به عنوان راهکاهای مدرن از دست داده‌اند. امروز حتی در جاده‌ها هم برای کسانی که عوارض جاده‌ای را الکترونیک پرداخت می‌کنند، خطوط بدون صف و جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

 

فناوری‌های جدید و در رأس آن‌ها اینترنت و امکاناتی که در اختیار بشر گذاشته، شرایط را به‌کلی تغییر داده‌اند. همه دنیا، دیدنی‌ها و شنیدنی‌هایش، در وسیله‌های کوچک و کوچک‌تری جمع شده‌اند که آن‌ها را به‌نام کامپیوتر دسکتاپ، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و مانند این‌ها می‌شناسیم.

 

برای هر کاری که تصورش را بکنیم، از واریز پول برای یک دوست در آن سر دنیا، تا مکالمه تصویری با اقوام و هزار خواسته گاهی عجیب‌ و غریب دیگر، حتما برنامه و اپلیکیشنی وجود دارد.

 

آدم‌های باهوش عصر جدید دیگر وقت خود را با وظایف روزمره چند سال پیش نمی‌گذرانند. آن‌ها از برنامه‌ها و ابزارهای هوشمند در انجام کارهای روزمره استفاده بهره می‌برند، زمان خود را مدیریت و آن را صرف کارهای مهم‌تری می‌کنند.

 

دیجی‌پی انتخابی هوشمندانه برای فعالیت‌های روزمره مالی

با نصب اپلیکیشن دیجی‌پی روی گوشی هوشمند، به امکانات فراوانی دسترسی پیدا می‌کنید که سرعت عملکرد شما را بالا برده و زندگی را برای‌تان راحت‌تر می‌کنند. در ادامه به بعضی از این امکانات اشاره می‌کنیم. اما برای استفاده از آن‌ها و آشنایی با بقیه امکانات اپ دیجی‌پی باید آن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

 

کارت به کارت با اپ دیجی‌پی

اگر دیجی‌پی را نصب کنید، با کارت بانکی خود به کارت‌های دیگران دیگران پول واریز کنید. علاوه بر این، دیجی‌پی امکان مدیریت کارت هم دارد؛ یعنی می‌توانید شماره کارت‌های مختلف خود و دیگران را روی اپ ذخیره کنید. با این امکان، دیگری نیازی نیست هربار شماره کارت وارد کنید، بلکه با امنیت و سرعت بالا پرداخت را انجام می‌دهید.

 

پرداخت عوارض جاده‌ای در دیجی‌پی

می‌توانید پلاک خودروی‌تان را در اپ دیجی‌پی وارد کنید و هربار عوارض جاده‌ای برای‌تان صادر می‌شود، سریع و راحت پرداخت کنید. نکته دیگر اینکه در این اپلیکیشن می‌توانید چند پلاک خودرو مختلف را وارد کنید. پس اگر چند ماشین دارید یا می‌خواهید عوارض خودروی دیگر اعضای خانواده را هم پرداخت کنید، اپ دیجی‌پی یک انتخاب فوق‌العاده است.

 

پرداخت طرح ترافیک با دیجی‌پی

علاوه بر عوارض جاده‌ای، هزینه طرح ترافیک را هم می‌توانید با دیجی‌پی پرداخت کنید. فقط کافی است در صفحه اصلی اپ دیجی‌پی وارد طرح ترافیک شوید، پلاک خود را وارد و با یک ضربه روی صفحه گوشی هوشمند، هزینه طرح را تسویه کنید.

 

با دیجی‌پی به خیریه‌ها کمک کنید!

یکی از امکانات جذاب دیجی‌پی، به ویژه برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های خیرخواهانه، امکان واریز مبلغ به حساب خیریه‌هاست. شما می‌توانید در اپلیکیشن دیجی‌پی وارد صفحه خیریه شوید و از بین بیش از بیست خیریه فعال و معتبر، هرکدام را خواستید انتخاب و وجه دلخواه‌تان را واریز کنید. این‌طوری مطمئن می‌شوید کمک‌های‌تان به دست افراد نیازمند می‌رسند.

 

فیلم و سریال در اپ دیجی‌پی

باورتان می‌شود فیلم و سریال موردعلاقه‌تان را هم می‌توانید از دیجی‌پی دانلود کنید؟ آن‌هم به‌صورت قانونی و البته با مصرف نیم‌بهای اینترنت! در اپ دیجی‌پی روی گزینه فیلم و سریال کلیک و از بین ده‌ها سریال و فیلم و برنامه جذاب دیگر، گزینه موردعلاقه خود را انتخاب و به‌صورت قانونی دانلود کنید.

 

خرید بیمه در دیجی‌پی

دیجی‌پی خرید بیمه‌های مختلف را برای شما آسان کرده است. اگر به‌فکر تهیه بیمه عمر، بیمه کرونا، بیمه شخص ثالث، بدنه، موتورسیکلت یا سایر بیمه‌ها هستید، کافی‌ست در اپلیکیشن دیجی‌پی، روی گزینه بیمه کلیک کنید. بعد هم اطلاعات درخواستی را وارد و خود را به‌راحتی بیمه کنید.

 

خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبوض، پرداخت کرایه تاکسی، اعتبارسنجی و دریافت اعتبار خرید از دیجی‌کالا، از دیگر امکانات اپلیکیشن دیجی‌پی هستند. نکته جالب این‌که با انجام این کارها و رفع نیازهای روزمره خود، امتیاز هم می‌گیرید!

 

بعد هم با امتیازهایی که جمع کرده‌اید، در قرعه‌کشی‌های مختلف دیجی‌پی شرکت کنید و جوایز فوق‌العاده‌ای برنده می‌شوید. پس اگر می‌خواهید از همه این امکانات و قرعه‌کشی‌ها و جایزه‌ها یک‌جا بهره‌مند شوید، همین حالا اپ دیجی‌پی را از استورهای معتبر دانلود و روی گوشی نصب کنید.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم