لیگ بازی‌های مایکت از ششم تا بیست‌و‌چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود

مایکت با هدف از حمایت از توسعه‌دهندگان بازی موبایلی، لیگ بازی‌های مایکت را با مشارکت ۴ بازی پرطرفدار ایرانی از ششم اردیبشهت آغاز کرده و قرار است تا بیست‌وچهارم اردیبهشت ادامه داشته باشد. کلابی، پسرخوانده، بزن بهادر و کات آف چهار بازی حاضر در این لیگ هستند. به گفته روابط عمومی مایکت این لیگ با دو هدف حمایت از توسعه دهندگان و خلق ارزش برای کاربران طراحی شده است.

 

حدیث خسروی، مدیر روابط عمومی مایکت درباره علت برگزاری این لیگ گفت: «ما با لیگ بازی‌ها فرصتی فراهم کردیم که ۴ بازی پرطرفدار با جوایز جذاب، کاربر تازه و پیشین خود را به بازی کردن تشویق کنند. درواقع این نوعی حمایت دو جانبه است و برای رشد این صنعت ضروری است. با چنین برنامه‌هایی کاربران تجربه متفاوتی از بازی موبایلی خواهند داشت و در بلند مدت توسعه دهنده رشد کمی و کیفی کاربر را شاهد خواهد بود.»

 

خسروی با بیان اینکه هزینه‌های لیگ «نبرد قهرمانان مایکت» به عهده مایکت است، گفت: «این کار در راستای مسئولیت ما برای توسعه صنعت بازی موبایلی و حمایت از توسعه‌دهنده‌ها است. تجربه کاربر در این لیگ اهمیت ویژه‌ای دارد، انتخاب بازی‌ها، تعداد و نوع بازی به گونه‌ای طراحی شده است تا کاربر تنوع خوبی را تجربه کند؛ البته همه بازی‌های این لیگ در بحث رقابت یک به یک هستند. جوایز میانی و اصلی هم از سوی مایکت تامین شده است. فرض ما این است که باید این کار را برای توسعه دهنده و صنعت بازی موبایلی انجام دهیم.»

 

به گفته مدیر روابط عمومی مایکت تاکنون چنین لیگی بین گیمرهای موبایلی برگزار نشده و هدف آن‌ها از این کار علاوه بر حمایت از توسعه‌دهنده‌ها، حمایت از کاربران هم بوده است. او در این‌باره توضیح داد: «ما قبل از این هم چندین جشنواره گسترده در راستای آشنایی کاربران با بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها طراحی و اجرا  کرده‌ایم. اما این لیگ درواقع مجموع اقداماتی است که شامل حمایت از هر دو بخش می‌شود.»

 

نحوه شرکت در رقابت‌ها و جوایز

 

نحوه شرکت در لیگ «نبردقهرمانان مایکت» به این صورت است که از بنر صفحه اول مایکت وارد بخش مسابقه می‌شوند و با نصب نسخه مایکتی بازی می‌توانند وارد یک دور رقابت با حریف شوند. اگر در بازی برنده شود، امتیاز به دست آمده در پروفایل مسابقه در مایکت ثبت می‌شود. ضمنا محدودیتی در دفعات انتخاب بازی‌ها وجود ندارد.

 

جوایز این بازی برای نفر اول، ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم، ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم، ۱۰ میلیون ریال، نفر چهارم تا ششم، ۲ میلیون ریال و نفر هفتم تا دهم، ۱میلیون ریال است. ۲۷ اردیبهشت قرعه کشی این مراسم برگزار می‌شود. همچنین یک دستگاه پلی استیشن ۵ (PS5) نیز قرعه کشی خواهد شد.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم