دیجی پلاس، سرویس ویژه دیجی کالا؛ از خدمات ویژه تا اطلاع از آخرین تغییرها

دیجی‌پلاس، سرویس ویژه دیجی‌کالا تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار کاربر فعال دارد. محصولی که با هدف ارائه خدمات ویژه به کاربران از مرداد ۱۳۹۹ راه‌اندازی شده و تلاش می‌کند تا تجربه خرید لذت‌بخش و سریعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

کاربران دیجی‌پلاس از مرداد تا اسفند ۱۳۹۹ بیش از ۱ میلیون و ۴۵۳ هزار سفارش را از طریق آن خریداری و دریافت کرده‌اند. به عبارتی، بیش از ۷ درصد کل سفارش‌های ارسالی دیجی‌کالا در این بازه زمانی با دیجی‌‌پلاس انجام شده است.

کاربران دیجی‌پلاس در مقایسه با سایر کاربران عادی دیجی‌کالا می‌توانند در مدت زمان کمتری سفارش خود را دریافت کنند، همچنین زمان بیشتری برای بررسی و مرجوعی سفارش خود دارند. کاربران دیجی‌پلاس نسبت به بقیه کاربران زودتر از تخفیف‌های شگفت انگیز با خبر می‌شوند، با خرید کالاهای نشان‌دار هدیه نقدی دریافت می‌کنند و مهم‌تر از همه از امکان دریافت رایگان سفارش‌هایی که به صورت ماهیانه انجام می‌دهند بهره‌مند می‌شوند

سرویس ویژه دیجی‌پلاس از ابتدای آغاز به کار تا به امروز با تغییراتی روبرو بوده است. همچنین افزایش هزینه‌های ارسال خریدهای آنلاین، باعث شده تا خدمات و ظرفیت‌های این سرویس بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

خدمات ویژه سرویس دیجی‌پلاس

با توجه به اهمیت سرویس دیجی‌پلاس برای کاربران پر خرید دیجی‌کالا در ادامه به هر یک از خدمات ویژه این سرویس و شرایط ارسال سفارش به صورت سریع می‌پردازیم تا با این سرویس و مزایای آن آشنایی بیشتری پیدا کنید.

ارسال رایگان

با اشتراک دیجی‌پلاس سفارش‌های کمتر از ۳۰۰ هزارتومان را تا ۴ بار در ماه می‌توانید بدون پرداخت هزینه ارسال تحویل بگیرید. (به صورت کلی هزینه ارسال برای سبد خریدهای بالای ۳۰۰ هزارتومان رایگان است) البته ارسال رایگان دیجی‌پلاس برای سفارش‌های سنگین و فوق سنگین و محصولات سوپرمارکتی بالای ۸۰ هزار تومان هم فعال شده است و کاربران مشترک دیجی‌پلاس می‌توانند از این امکان برای دریافت رایگان سفارش‌های خود استفاده کنند.

از تخفیف‌های شگفت‌انگیز زودتر با خبر شوید

همیشه خرید با تخفیف‌های شگفت انگیز جذاب و دلنشین است. دیجی‌پلاس در روزهای  ۵ام و ۲۰ام هر ماه، دسترسی خرید اختصاصی با تخفیف‌های ویژه به محبوب‌ترین کالاهای دیجی‌کالا را برای کاربرانشان فعال می‌کند که کاربران عادی امکان خرید این شگفت‌انگیزها را در آن روز ندارند. علاوه بر این، پلاسی‌ها ۳۰دقیقه زودتر نسبت به کاربران عادی از تخفیف‌های شگفت‌انگیز باخبر می‌شوند. به این ترتیب، خرید زودتر از شگفت‌انگیزها با ارسال رایگان می‌تواند به نفع مشتری‌ها باشد تا به خرید اشتراک دیجی‌پلاس بیشتر فکر کنند.

ظرفیت اختصاصی ارسال سفارش برای کاربران پلاس

زمان تحویل سفارش، موضوع مهمی برای مشتریانی است که خرید خود را اینترنتی انجام می‌دهند، دیجی‌کالا این موضوع را برای مشترکین پلاس در نظر گرفته و در حال حاضر با اختصاص۱۰هزار ظرفیت اختصاصی در هر روز، مشترکین دیجی‌پلاس می‌توانند با هزینه ارسال رایگان، سفارش خود را در زمان زودتری نسبت به بقیه کاربران تحویل بگیرند.

نکته مهم در مورد بازه اختصاصی ارسال سفارش‌ها، توجه به موجودی کالا در انبار است، موضوعی که احتمالا پرسش بسیاری از کاربران پلاس است. زمانی که شما به عنوان یکی از مشترکین پلاس کالایی را در سبد خرید خود قرار می‌دهید، اگر کالای مورد نظر در انبار دیجی‌کالا موجود باشد، می‌توانید از ظرفیت اختصاصی پلاس استفاده کنید و در بازه زمانی زودتری سفارش خود را تحویل بگیرید.

اما اگر کالای انتخابی شما نیاز به تأمین از سمت فروشنده داشته باشد، باید فروشنده آن را برای انبار ارسال کند تا فرآیند پردازش انجام شود، اما در این شرایط هم با توجه به ظرفیت اختصاصی ارسال روزانه دیجی‌پلاس، کاربران آن در اولویت قرار دارند تا کالاهای ارسال شده به انبار را دریافت کنند.

تحویل ۲ تا ۴ ساعته برای شهر تهران

گاهی اوقات هم پیش می‌آید که به یک سفارش در همان روز نیاز دارید و ترجیح می‌دهید در بازه چند ساعته برایتان ارسال شود. دیجی‌پلاس برای این چالش هم قابلیت «ارسال فوری» را در نظر گرفته که در حال حاضر مشترکین آن در شهر تهران می‌توانند با انتخاب کالاهایی که نشان «ارسال فوری» را دارد سفارش خود را ۲ الی ۴ ساعت بعد از ثبت سفارش و با پرداخت هزینه ارسال، دریافت کنند. البته دیجی‌پلاس در تلاش است تا این قابلیت را برای مشتریان شهرهای دیگر امکان‌پذیر کند.

پشتیبانی اختصاصی برای کاربران دیجی‌پلاس

امتیاز مهم دیگر هم خط تماس پشتیبانی ویژه برای پلاسی‌ها است تا بتوانند زودتر به اپراتورهای دیجی‌کالا متصل شوند و مشکلات خود را انتقال دهند و پیگیری کنند. این امتیازهای ویژه تجربه خرید لذت‌بخش‌تر و مطمئن‌تری را تضمین می‌کند.

بازگشت کالا تا ۳۰ روز بعد از دریافت سفارش

بازگشت کالا یکی دیگر از چالش‌های مهم در خرید اینترنتی است، بازگشت کالا به صورت عادی در دیجی‌کالا ۷ روز است اما دیجی‌پلاس فرصت ۳۰ روز را برای بازگشت سفارش‌ها در نظر گرفته تا اگر در این مدت کاربران تمایل داشتند کالای خریداری شده را پس بدهند بتوانند به صورت آنلاین، درخواست مرجوعی خود را ثبت کنند.

در این میان کالاهایی قرار دارند که به دلیل حفظ حقوق مصرف کننده قابل بازگشت نیستند. (شرایط مرجوعی این دسته کالاها را از اینجا بخوانید)

هدیه نقدی در ۵۰ هزار کالا

کاربران دیجی‌پلاس بر روی بیش از ۵۰،۰۰۰ کالا، امکان دریافت هدیه نقدی دارند. به این معنا که در صورت خرید کالاهای نشان‌دار، این هدیه نقدی بعد از نهایی شدن پروسه خرید (پایان ۳۰ روز مهلت بازگرداندن کالا) به کیف پول دیجی‌کالای آنها واریز می‌شود و در خریدهای بعدی قابل استفاده است. البته این هدیه نقدی برای خرید کالاهای سوپرمارکتی بلافاصله بعد از تحویل سفارش واریز می‌شود.

وقتی چندین خرید در ماه یا در هفته داشته باشید، جمع هدیه‌های نقدی شما به تدریج افزایش پیدا می‌کند و خودش می‌تواند یک خرید رایگان برای شما به همراه داشته باشد. جالب است بدانید که اخیرا یکی از کاربران دیجی‌پلاس توانسته در مجموع خریدهای خود ۲۶ میلیون تومان هدیه نقدی دریافت کند. همین موضوع یک مزیت در فرآیند خرید اینترنتی است که تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم