آسان‌ترین راه کارت‌به‌کارت در اینترنت چیست؟

همه‌چیز درهم‌برهم شده است! مهمان‌ها به زودی از راه می‌رسند، باید پولی را برای کسی که منتظر است، واریز کند؛ یک خرید واجب هم برای مهمانی امشب لازم است. تا اولین خودپرداز بانک بیست دقیقه راه است. اما مهمان‌ها در راه‌اند و همه چیز به هم گره خورده.

 

شما تابه‌حال در چنین شرایطی گرفتار شده‌اید؟ وقت‌هایی که همه کارهای عالم را باید در یک ساعت انجام بدهید! بهترین استراتژی برای موفقیت در چنین شرایط عجیب‌ و غریبی، آمادگی قبلی است. در واقع باید ابزارهای لازم را از قبل مهیا کنید.

 

یکی از ابزارهای پرکاربردی که اینترنت و فین‌تک برای زندگی پرهیاهوی امروز در اختیارمان قرار داده‌اند تا بخش زیادی از کارهای مالی، اعم از پرداختی و واریزی را در عرض چند دقیقه انجام بدهیم، اپلیکیشن‌های پرداخت هستند؛ اپ‌هایی که با آن‌ها می‌توان خرید کرد، قبض پرداخت کرد و کارت‌به‌کارت کرد.

 

اپلیکیشن‌های پرداخت زیادی برای سیستم‌های عامل اندروید و آی‌اُاس وجود دارند، اما بهتر است سراغ آن اپ‌هایی برویم که هم خدمات متنوعی دارند، هم کار با آن‌ها ساده است و هم از مهم‌تر، اعتبار و امنیت بالایی دارند. «سوپراپلیکیشن دیجی‌پی» یکی از همین اپ‌هاست که طرف‌داران زیادی هم دارد.

 

کارت‌به‌کارت با دیجی‌پی، فقط چند ثانیه!

 

اپلیکیشن دیجی‌پی خدمات زیادی را در محیطی ساده و کاربرپسند عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها «کارت‌به‌کارت» است. در این روش می‌توانید از کارت بانکی خودتان (کارت مبدا) به کارت بانکی مورد نظرتان (کارت مقصد)، پول واریز کنید.

 

فقط باید اپلیکیشن دیجی‌پی را از استورهای معتبر دانلود و روی گوشی هوشمند نصب کنید. از آن به بعد، هروقت نیاز به کارت‌به‌کارت داشتید، کافی است اپ دیجی‌پی را بازکنید، وارد قسمت «کارت‌به‌کارت» شوید، شماره کارت بانکی خودتان و شماره کارت مقصد را بنویسید، مبلغ موردنظر را مشخص کنید، رمز پویا را وارد کنید و پرداخت را انجام بدهید. همه این‌ها در عرض فقط چندثانیه انجام می‌شوند!

 

کارت‌به‌کارت با دیجی‌پی جذابیت‌های زیادی دارد. برای نمونه:

  • دیجی‌پی قابلیت مدیریت کارت دارد: با این قابلیت می‌توانید برای سرعت‌دادن به فرایند انتقال وجه، شماره کارت‌های خودتان و البته دیگران را ذخیره کنید. یعنی دیگر لازم نیست شماره کارت‌های پرتکرار را هربار وارد کنید، بلکه شماره موردنظرتان را از فهرست انتخاب کرده و واریز را انجام می‌دهید.
  • دیجی‌پی سرعت کارت‌به‌کارت را زیاد می‌کند: به‌جای مراجعه حضوری به خودپرداز بانک، کارت‌به‌کارت را از هرجا که هستید، انجام دهید. اپ‌های پرداختی مثل دیجی‌پی، ساعت‌ها را تبدیل به ثانیه‌ها می‌کنند و زمان زیادی برای انجام کارهای دیگر در اختیارتان می‌گذارند.
  • دیجی‌پی رسید پرداخت هم برای‌تان صادر می‌کند: اگر می‌خواهید رسید واریز را برای طرف مقابل بفرستید، نگران نباشید! بلافاصله بعد از کارت‌به‌کارت، رسید واریز روی صفحه گوشی ظاهر می‌شود. می‌توانید آن را ذخیره کرده و برای طرف مقابل ارسال کنید.

 

حالا بازهم شرایط بالا را مرور کنید. اگر سوپراپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کرده باشید، چند ثانیه برای کارت‌به‌کارت وقت می‌گذارید، رسید واریز را ارسال می‌کنید و بعد هم زمان کافی برای انجام سایر کارهای‌تان خواهید داشت. به همین سادگی و جذابیت، خیلی از کارهای مالی را با گوشی هوشمند می‌توان انجام داد.

 

اما چرا می‌گوییم «سوپراپلیکیشن» دیجی‌پی؟! کارت‌به‌کارت تنها قابلیت دیجی‌پی نیست؛ با این اپ، می‌توانید قبض‌ها را پرداخت کنید، شارژ و بسته اینترنت بخرید، کرایه تاکسی و عوارض جاده‌ای و طرح ترافیک بپردازید، به خیریه‌ها کمک کنید، و کلی کارهای دیگر که فقط باید آن را روی گوشی نصب کنید و ببینید. به همین خاطر دیجی‌پی در دسته‌بندی «سوپراپلیکیشن»‌ها قرار می‌گیرد!

 

پس پیشنهاد می‌کنیم شما هم سوپراپلیکیشن دیجی‌پی را از استورهای معتبر برای اندروید و آی‌اُاس دانلود، روی گوشی نصب کنید و به جمع کسانی بپیوندید که به‌جای اتلاف وقت، مدیریت زمان را در دست می‌گیرند و از آن بهترین استفاده‌ها را برای پیشرفت در کار و زندگی می‌کنند.

 

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم