هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی، ایرانسل، اولین اپراتور ارائه دهندۀ خدمات نسل پنج تلفن‌همراه در ایران، اینترنت رایگان داخلی به تمام مشترکان خود هدیه می‌دهد.

 

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، هر سال ۲۷ اردیبهشت مصادف با ۱۷ مه، روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی نام‌گذاری شده است. امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن، باعث شده تا سبک زندگی جهانیان، به سبک زندگی دیجیتال تغییر پیدا کند. از این رو امسال و با توجهٔ خاص به شرایط منتج از کووید ‌۱۹ (کرونا)، اتحادیهٔ بین‌المللی ارتباطات دور (ITU)، با شعار «تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز»، به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.

 

آقای هولین ژائو دبیرکل ITU، در پیام خود به همین مناسبت، خواستار متحد کردن جهان در پی تحول دیجیتال در همۀ زمینه‌ها شده و این روز را فرصتی برای تقویت استراتژی‌های ملی در زمینۀ توسعۀ ICT، اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات مؤثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا ۵G، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال دانسته است.

 

به همین مناسبت، ایرانسل به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بستۀ اینترنت هدیۀ ۲ گیگابایت داخلی را برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود درنظر گرفته است.

 

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند بستۀ اینترنت هدیۀ روز جهانی ارتباطات را با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، از بامداد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا پایان همان روز، فعال کنند و از ۲ گیگابایت اینترنت هدیۀ داخلی بهره‌مند شوند.

 

اعتبار این بسته تا پایان روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم