ارایه خدمات جدید ایردا در هاب رسانه‌ای اینوتکس: آمار، سوخت جدید صنعت

استارتاپ ایردا که در حوزه خدمات آماری از سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده است، پس از محصول پایگاه جامع آمار رسمی کشور و خدمت تحلیل داده، امسال سه محصول جدید را معرفی می نماید. این محصوالت در راستای تکمیل زنجیره خدمات آماری بوده و مکمل دیگر محصوالت خواهند بود. علی زرکش مدیرعامل استارت‌آپ ایردا با حضور در هاب رسانه‌ای نمایشگاه اینوتکس، به ارائه محصول خود و خدمات جدیدی که در  بستر این پلت‌فرم آماری ارائه می‌شود، پرداخت.

طبق صحبت‌های مدیرعامل ایردا، این استارت‌آپ، سه خدمت جدید اضافه کرده است، که می‌تواند برای کسب وکارها، نهادها و شرکت‌هایی که به آمار تخصصی سرو کار دارند، کارآمد باشد. این خدمات شامل بخش‌های زیر است:

۰۱

خدمت آمار سفارشی:

این خدمت که برای نخستین بار در ایران از سوی ایردا ارائه می شود، طی سال ۱۳۹۹ به صورت آزمایشی آغاز به کار نمود و پس از رفع نواقص، امسال به صورت رسمی به زنجیره محصوالت ایردا اضافه شد. مخاطبین این خدمت، دانشجویان، محققیقن، شرکت های فعال در حوزه های اقتصادی و صنعتی و اندیشکده ها و موسسات تحقیقاتی خواهند بود که به صورت انحصاری، آمار خاص و تخصصی را جمع آوری و به صورت انحصاری در اختیار آنها قرار خواهد داد.

۰۲

خدمت تحقیقات بازار:

باوجود یک پایگاه داده بزرگ آماری و توانایی تیم ایردا در جمع آوری و تحلیل آمار مستند، جای خالی یک خدمت مکمل، یعنی تحقیقات بازار خالی بود. در همین راستا و از اردیبهشت ۱۴۰۰ ،خدمت تحقیقات بازار با هدف کمک به افراد حقیقی و حقوقی مختلف، و در راستای جلوگیری از اتالف انرژی تیم ها و منابع مالی این افراد، به زنجیره خدمات ایردا اضافه گردید. الزم به توضیح است که تیم تحقیقات بازار ایردا همگی جزو باسابقه ترین افراد در این حوزه می باشند.

۰۳

وبسایت انگلیسی:

باتوجه به فضای جاری حاکم بر روابط خارجی کشور و تمایل سرمایه گذاران خارجی پیرامون بازگشت به فضای اقتصادی ایران، جای خالی یک پایگاه آمار معتبر و رسمی به زبان انگلیسی جهت شناساندن فضای فعلی در قالب آمار به شدت احساس می شد. در همین راستا و همگام با نزدیک شدن به این موقعیت مناسب، بزرگترین پایگاه آمار رسمی کشور به زبان انگلیسی توسط ایردا آغاز به کار نمود. در این پایگاه، بیش از ۱۸ هزار عنوان آمار رسمی از بیش از ۷۵ منبع رسمی جمع آوری شده و در ۲۷ دسته بندی اصلی (همانند وبسایت فارسی ایردا) به مخاطبین خارج از کشور ارائه شده است. این محصول پس از تست های اولیه و رفع نواقص، از اردیبهشت ۱۴۰۰ بارگذاری شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

 

فرهنگ ارائه آمار در کسب و کارها

علی زرکش یکی از مشکلات پیش رویشان را نبود فرهنگ ارائه آمار از طرف شرکت‌های مختلف و همچنین استارت‌‌آپ‌ها عنوان کرد. به گفته مدیرعامل ایردا، در حال حاضر در جهان این رویکرد وجود دارد که «آمار سوخت جدید کسب کارها و صعنت است. اما متاسفانه هنوز فرهنگ ارائه آمار و تحلیل درست آماری وجود ندارد. برای همین بهتر است که کسب‌و کار، مخصوصا استارت‌‌آپ حضور همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند. تا بتوانیم در کنار هم این فرهنگ و استفاده درست از آمار را در اکوسیستم استارت‌آپی ایران جا بیندازیم.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم