دلیرو، پلتفرم مدیریت پیک موتوری و دلیوری

دلیرو پلتفرم جامع مدیریت پیک موتوری و دلیوری است و با هدف یکپارچه سازی بستر مدیریت مشتریان و نیروهای خارج از سازمان (سفیران) طراحی شده است.

 

این روزها با توجه به افزایش خرید های اینترنتی،  نیاز به درخواست های پیک موتوری نیز بیشتر شده است. یکی از دغدغه های همیشگی کسب و کارهای پیک موتوری و شرکت های دلیوری اطلاع از موقعیت مکانی سفیران و مدیریت یکپارچه ناوگان حمل و نقل است. دلیرو با فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای مدیریت ناوگان دلیوری و همچنین طراحی هوشمندانه نرم افزار ها و اپلیکیشن ها بر اساس نیازهای مختلف شرکت ها، سعی دارد رشد فروش آنلاین و تسریع ارائه خدمات ارسال مرسولات را بهبود ببخشد.

 

بر اساس آمارهای ارائه شده امروزه بیش از ۷۰۰ هزار سفارش آنلاین از طریق پلتفرم های فروش آنلاین مختلف ثبت می شود. بسیاری از فروشگاه های آنلاین خدمات ارسال بسته های خود را به شرکت های دلیوری برون سپاری می کنند. به همین دلیل نیاز به  زیرساخت های مناسب برای مدیریت ناوگان پیک موتوری و همچنین ساماندهی درخواست ها بسیار زیاد حس می شود.

 

یکی از مهم ترین امکانات پلتفرم دلیرو ، پنل مدیریت سفیران است. این پنل امکان رصد موقعیت لحظه ای سفیر روی نقشه را فراهم می کند. برای هر سفیر امکان مشاهده ی تعداد مرسولات و وضعیت هر مرسوله فراهم شده است. همچنین اپراتور میتواند بهینه ترین مسیر را برای هر سفیر انتخاب کند و با توجه به آدرس ها مناسب ترین پیشنهادات را به هر سفیر اختصاص دهد. در کنار این امکانات دلیرو پنل اختصاصی سازمانی را نیز ارائه کرده است که برای مدیریت سازمان ها و شرکت های مشتری طراحی شده است.

 

با وجود محدودیت های قرنطینه استفاده از اپلیکیشن ها برای دریافت خدمات بسیار افزایش یافته است. امروزه بسیاری از افراد در کنار اپلیکیشن های درخواست تاکسی یا سفارش آنلاین غذا، یک یا چند اپلیکیشن پیک موتوری در گوشی خود دارند تا به راحتی بسته های خود را به نقاط مختلف ارسال نمایند. یکی دیگر از امکانات پلتفرم دلیرو اپلیکیشن اندروید و iOS مشتری است که تحت برند اختصاصی شرکت پیک موتوری طراحی می شود. به این وسیله بدون نیاز به اپراتور یا نیروی انسانی خاصی برای دریافت تلفنی سفارشات، هر درخواست پیکی که ثبت شود به طور خودکار به پنل مدیریت سفرها اضافه می شود. همچنین امکان ارتباط مستقیم بین سفیر و مشتری نیز از طریق اپلیکیشن ها فراهم شده است.

 

دلیرو اولین پلتفرم اختصاصی طراحی شده برای مدیریت پیک موتوری و شرکت های دلیوری گام به گام در کنار شماست تا بتوانید کسب و کار خود را به روز کنید و در بازار های نو حرفی برای گفتن داشته باشید.

link

مطالب مرتبط

خبرها

آغاز رسمی فروش اینترنتی دارو از یک ماه آینده

رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده باید آغاز شود. امیر سیاح در گفت‌وگو با
رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو…
اسنپ

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال
اسنپ با هدف تسهیل حمل‌ونقل و کاهش هزینه‌های مؤسسات نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد، برای این مؤسسات…
دیجی‌کالا

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه ۵
در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت…
تپسی

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو رونمایی کرد. براساس این به‌روزرسانی، موقعیت مکانی کاربر با مجوزی که برای دسترسی به
شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله درخواست خودرو…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم