کرایه تاکسی را با اپلیکیشن دیجی‌پی پرداخت و در قرعه‌کشی‌های شگفت‌انگیز شرکت کنید!

اپلیکیشن دیجی‌پی امکانات جذاب و کاربردی زیادی دارد که به کار همه اقشار جامعه می‌آید. تقریبا تمام فعالیت‌های مالی روزمره از انتقال وجه تا پرداخت انواع قبض‌ها و عوارض را می‌توانید با این اپلیکیشن انجام دهید.

در هر سن‌وسالی که باشید، هر شغل و حرفه‌ای که داشته باشید، اپ دیجی‌پی حتما می‌تواند نیازهای روزمره‌تان را برطرف کند. یکی از ده‌ها قابلیت این اپ درجه‌یک، «پرداخت کرایه تاکسی» است.

 

قضیه پرداخت کرایه تاکسی با دیجی‌پی چیست؟!

تصور کنید سوار تاکسی می‌شوید. به مقصد که رسیدید، به‌جای دادن و گرفتن اسکناس‌هایی که همه می‌دانیم پر از آلودگی هستند، به‌جای بحث درباره باقی پول یا نداشتن اسکناس خرد، گوشی هوشمند را از جیب‌تان درمی‌آورید، جلوی کدی تصویری می‌گیرید که داخل ماشین چسبانده شده، و تمام!

به همین سادگی کرایه تاکسی را پرداخت می‌کنید، بدون نیاز به ردوبدل کردن پول نقد یا جروبحث بر سر پول خرد و از همه مهم‌تر، با سرعت بالا و بدون اتلاف وقت. در واقع با استفاده از اپ دیجی‌پی برای پرداخت کرایه تاکسی سریع‌تر هم به مقصد می‌رسید.

علاوه بر همه این مزایا، اگر کرایه تاکسی را با اپلیکیشن دیجی‌پی پرداخت کنید، در قرعه‌کشی‌های مختلفی شرکت می‌کنید که کلی جایزه‌های شگفت‌انگیز دارند!

 

حالا دیجی‌پی چه جایزه‌هایی به تاکسی‌دارها و تاکسی‌سوارها می‌دهد؟

در جشنواره پرداخت کرایه تاکسی با دیجی‌پی، این شرکت سه قرعه‌کشی مختلف هفتگی، ماهانه و سالانه برای رانندگان تاکسی و مسافران‌شان در نظر گرفته که از این قرارند:

 

۱. قرعه‌کشی ماهانه برای رانندگان تاکسی‌های شهری

دیجی‌پی هر ماه بین رانندگان تاکسی‌های شهری که اهل دل باشند و برای دریافت کرایه از اپلیکیشن دیجی‌پی استفاده کنند، قرعه‌کشی کرده و یک جایزه بزرگ ۲میلیون تومانی برای خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا تقدیم می‌کند.

یعنی اگر شما برنده این جایزه بشوید، می‌توانید تا سقف ۲میلیون تومان، هر چه خواستید، از سوپرمارکت دیجی‌کالا خرید کنید! از این جذاب‌تر هم داریم؟!

البته رانندگانی که قصد شرکت در قرعه‌کشی ماهیانه را دارند، باید حداقل ۱۵۰ کرایه تاکسی را از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی دریافت کرده باشند.

 

۲. قرعه‌کشی سالانه برای رانندگان تاکسی‌های شهری

دیجی‌پی علاوه‌بر قرعه‌کشی ماهیانه، قرعه‌کشی سالیانه هم دارد. جایزه این قرعه‌کشی، یک سال خرید رایگان از سوپرمارکت دیجی‌کالا، تا سقف ماهیانه ۱میلیون تومان ست!

یعنی اگر شما برنده این جایزه بشوید، می‌توانید هر ماه، ۱میلیون تومان تا یک سال از سوپرمارکت دیجی‌کالا خرید کنید. تکرار می‌کنیم «هر ماه، ۱میلیون تومان خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا، تا ۱ سال»!

این قرعه‌کشی سالیانه برای رانندگانی است که بیشترین تعداد تراکنش با اپلیکیشن دیجی‌پی را در طول سال ثبت کرده باشند.

 

۳. قرعه‌کشی هفتگی برای مسافران تاکسی‌های شهری

مسافرانی هم که از اپلیکیشن دیجی‌پی برای پرداخت کرایه تاکسی استفاده کنند، جایزه می‌گیرند. دیجی‌پی هر هفته ۱۰۰ کد تخفیف ۵۰هزار تومانی برای خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا بین مسافران تاکسی‌های شهری که از اپ دیجی‌پی برای پرداخت استفاده کنند، قرعه‌کشی می‌کند.

البته شرکت در قرعه‌کشی‌های هفتگی دیجی‌پی، برای مسافرانی است که طی همان هفته از این اپ برای پرداخت کرایه تاکسی استفاده کنند. یعنی اگر می‌خواهید هر هفته در قرعه‌کشی شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنید، باید هربار سوار تاکسی می‌شوید، کرایه را با اپ دیجی‌پی پرداخت کنید.

 

من که آماده‌ام! چه‌طور کرایه تاکسی را با اپ دیجی‌پی پرداخت کنم؟

خیلی ساده‌تر از آن است که فکرش را می‌کنید!

اول «اپلیکیشن دیجی‌پی» را از استورهای معتبر دانلود و نصب کنید.

دوم در محیط اپلیکیشن، روی گزینه «کرایه تاکسی» ضربه بزنید.

سوم بارکدخوان را جلوی کد تصویری (کیو آر کد) تاکسی بگیرید.

با این روش برای پرداخت کرایه تاکسی، هم کارها سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شوند، هم راننده و مسافر در قرعه‌کشی‌های متعدد شرکت کرده و کلی جایزه‌های جذاب برنده می‌شوند.

خلاصه اینکه با استفاده از امکانات فوق‌کاربردی و خیلی جذاب اپلیکیشن دیجی‌پی، کارهای روزمره را سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌دهید، و وقت اضافی را به پیشرفت‌های فردی و کاری کارهایی اختصاص می‌دهید تا آینده درخشانی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

link

مطالب مرتبط

دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…
مایکت

گزارشی از آمار پخش استریم بازی‌ها در بستر مایکت

از سال گذشته (۱۴۰۲) در مایکت بستری برای پخش استریم بازی‌های ویدئویی با همکاری استریمرهای ایرانی فراهم شده است. در این مدت، استریم‌های منتشر شده توسط گیم استریمرها
از سال گذشته (۱۴۰۲) در مایکت بستری برای پخش استریم بازی‌های ویدئویی با همکاری استریمرهای ایرانی…
خبرها

الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد

الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیر عاملی شرکت نستله ایران منصوب شد.    مدیر عامل جدید نستله ایران فارغ‌التحصیل
الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم