یکتانت از سرویس رایگان «یک لینک» خود رونمایی کرد

با تخصصی شدن ابزار‌ها و امکانات شبکه اجتماعی اینستاگرام و رونق کسب و کار‌های آنلاین بسیاری در آن، نیاز‌های جدیدی برای صفحه‌های مختلف ایجاد شده است. یکی از این نیاز‌ها که هنوز اینستاگرام آپدیتی برای آن انجام نداده، موضوع لینک دهی در پیج است.

 

داستان تولد یک‌لینک

 

تعدد صفحات اینستاگرامی وکم حوصله بودن کاربران آن باعث شده که کسب و کار‌ها مجبور شوند مخاطب مورد نظر خود را با کم‌ترین تعداد کلیک جذب کنند. با توجه به این، در دسترس قرار دادن آدرس سایت، شماره تماس، لینک صفحات وب، آدرس دیگر صفحات شبکه‌های اجتماعی و لندینگ محصولات یا تخفیف‌های مختلف همه و همه در قسمت معرفی پیج کار دشواری است.

در برخی موارد، اینستاگرام به تغییرات زیاد لینک در قسمت معرفی صفحه واکنش نشان می‌دهد. به عنوان مثال هنگامی که کسب و کاری اقدام به برگزاری کمپین کرده و لینک صفحه کمپین خود را به دفعات زیاد تغییر می‌دهد، اینستاگرام حساس شده و ممکن جلو قرار دادن لینک جدید را بگیرد. همچنین برخی سایت‌ها که از پشتیبانی تیم فنی برخوردار هستند، برای هر تغییر در لینک‌های خود نیازمند هماهنگی با تیم فنی بوده و این موضوع موجب طولانی شدن روند کار‌ها می‌شود. همه‌ی این مشکلات باعث به وجود آمدن راه حلی شده که تنها با یک لینک ثابت به تمام لینک‌های مورد نیاز دسترسی داشته و بتوان این لینک‌ها را بسته به موقعیت‌های مختلف تغییر داد.

نیاز به در دسترس بودن همه‌ی لینک‌های لازم کسب و کار در صفحه اینستاگرام، باعث به وجود آمدن ابزار‌هایی برای تجمیع لینک شده تا کاربران بتوانند با یک کلیک به همه‌ی اطلاعات مورد نیاز خود در مورد یک صفحه خاص دست پیدا کنند. کسب و کار‌ها نیز می‌توانند لینک راه‌های تماس، لینک‌های صفحات مختلف و. . . را تنها با یک لینک در صفحه خود داشته باشند.

 

یک لینک، ابزاری برای تجمیع لینک‌‌ها در اینستاگرام

 

یکتانت در مسیر پاسخگویی به تمام نیاز‌های روز تبلیغات آنلاین، از سرویس جدید خود با نام «یک لینک» رونمایی کرد. یک لینک ابزاری است کاملا رایگان که به کمک آن هر پیج اینستاگرامی می‌تواند لینک اختصاصی خود را ایجاد کرده و در این لینک ثابت، تمام راه‌های ارتباطی خود همچون شماره تماس، ‌ایمیل، واتساپ، تلگرام، فیسبوک، کلاب هاوس، لینکدین و. . . را در اختیار کاربران قرار دهد. محتویات این لینک را هر زمان که بخواهید و بنا بر نیاز‌های مختلف خود، می‌توانید تغییر دهید.

در این سرویس، نیاز‌های مختلف پیج‌های اینستاگرام بررسی و در ساختار یک لینک تعریف شده تا با استفاده از آن دیگر نیازی به تغییرات مختلف از سوی بخش فنی نباشد و خود فرد بتواند به راحتی تغییرات مختلفی از جمله عکس، متن معرفی، لینک سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، لوکیشن، شماره تماس، ‌ایمیل، رنگ قالب و. . . را انجام دهد.

راحتی رابط کاربری یک لینک باعث می‌شود هر زمان که بخواهید بتوانید به راحتی تغییراتی در محتویات لینک خود ایجاد کنید. شخصی‌سازی وضعیت ظاهری متناسب با هویت برند یا سلیقه صاحب صفحه توسط یک لینک، این سرویس را از دیگر نمونه‌های موجود متمایز کرده و علاوه بر آن امکان گزارش‌دهی از کلیک‌ها را نیز به صفحات ارائه داده و صاحبان صفحات می‌توانند هر زمان که بخواهند وضعیت لینک‌ها و راه‌های ارتباطی مختلف خود را بررسی کرده و بر اساس این گزارش‌ها تصمیمات بهتری برای صفحه خود اتخاذ کنند. برای ثبت نام رایگان در سرویس یک لینک یکتانت می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:  یک لینک

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم