
تخفیفان شعار خود را تغییر داد
تخفیفان در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان، شعار خود را به «بهترم میشه» تغییر داد. انتهای سال گذشته بود که تخفیفان در آستانه ۱۰ سالگی لوگوی خود را تغییر داد.
تخفیفان میگوید در حال تبدیل شدن از یک سایت خرید گروهی به یک بازارچه آنلاین در حوزه ارایه تخفیف است. به همین دلیل به ارایه پیامی جامع و یکپارچه نیاز دارد. به همین دلیل تخفیفان تصمیم گرفته است تا شعار خود را در راستای همسو شدن با خدماتی که ارایه میکند، تغییر دهد.
چشماندازهای تخفیفان بر سه اصل قدرت انتخاب و تنوع، ارزیابی و بهترین قیمت استوار است. در همین راستا تخفیفان در یک سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده و سرویسهای جدیدی را در راستای چشماندازهای خود راهاندازی کرده است.
نازنین دانشور، بنیان گذار تخفیفان در خصوص این تغییرات میگوید: «همهگیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم میخواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. بنابراین سرعتمان را زیاد کردیم و استراتژیهایی را که برای آینده دیده بودیم با سرعت بیشتری دنبال کردیم. در تیر ماه ۹۹ ما سرویس «پولِتو خرید اینترنتی» را راهاندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک میکند هم با سایتها و فروشگاههای بیشتری آشنا بشوند وهم خرید ارزانتر و هوشمندانهتری تجربه کنند. در ادامه سرویس «پولِتو خرید حضوری» را راهاندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانهتر را از فروشگاههای سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِتو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِتو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد. با توجه به اینکه نوع خدمات تخفیفان و همینطور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.»
-
چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱
تبادل نظر کارشناسان رمزارز و بلاکچین در دورهمی کریپتویی
-
چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱
نشست خبری دیجیفای برگزار شد، میخواهیم به شاپیفای ایران تبدیل شویم
-
سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱
گزارش جدید تستادی؛ بررسی کاربردپذیری جاباما، اتاقک، شب و جاجیگا
-
دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱
گسترش فعالیتهای جاباما به بیش از ۲۰۰ شهر
-
یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱
گزارش اسمارت فاند؛ سرمایهگذاری ۲۲ میلیارد تومانی در سال گذشته
-
یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱
گزارش عملکرد آیتول؛ سهم ۲/۵ درصدی فروش آنلاین بیمه در ایران
-
شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱
دیجیپی و بانک ملت برای ارائه اعتبار خرید اقساطی قرارداد همکاری مشترک امضا کردند

- تبادل نظر کارشناسان رمزارز و بلاکچین در دورهمی کریپتویی (استارتاپ۳۶۰)
- نشست خبری دیجیفای برگزار شد، میخواهیم به شاپیفای ایران تبدیل شویم (استارتاپ۳۶۰)
- مجمع تشخیص مصلحت با منع رسیدگی به شکایتها علیه شورای عالی فضای مجازی در دیوان عدالت مخالفت کرد (استارتاپ۳۶۰)
- مقایسه عملکرد دیجیکالا از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ (تکراسا)
- دایرکت؛ دروازه ورود کسبوکارهای سنتی به بازار آنلاین (شنبه)
- سرمایهگذاری شرکتهای ایرانی حوزه آیتی در امارات با موانع بزرگ مواجه است (صداوسیما)
- ماجرای پیامکهای مسدودی کارتهای بانک سامان چیست؟ (پیوست)
- موج تازه اختلالات اینترنتی (دنیایاقتصاد)

- زلزله در قلب اکوسیستم نوآوری (دنیایاقتصاد)
- سرویس سفر اشتراکی تپسی با نام «لاین» دوباره به صورت آزمایشی شروع به کار کرد (دیجیاتو)
- گزارش جدید تستادی؛ بررسی کاربردپذیری جاباما، اتاقک، شب و جاجیگا (استارتاپ۳۶۰)
- فعالیت شرکتهای دانشبنیان در صنعت دفاعی کشور (ایراناکونومیست)
- ارتباط آنلاین سامانههای سازمان امور مالیاتی کشور و سامانه جام (پیوست)
- پلتفرم «باما» وارد بازار خودروهای سنگین میشود (پیوست)
- استفاده آمازون از موتورهای الکتریکی برای تحویل کالا در انگلیس (آیتیایران)

- گسترش فعالیتهای جاباما به بیش از ۲۰۰ شهر (استارتاپ۳۶۰)
- تکلیف بانک مرکزی با شرکتهای اعتبارسنجی مشخص نیست (پیوست)
- ایکیوسای، چهارراه و دیجیسان در ششمین رویداد «نونمایی» معرفی شدند (پیوست)
- نظارت بر نرخ کرایه تاکسیهای اینترنتی بر سر دو راهی (همشهری)
- سیاستهای تنظیمگری پلتفرمهای دیجیتال تشریح شد؛ مسیر تاریک رگولاتوری (پیوست)
- گفتوگو با نیما قاضی، رئیس انجمن تجارت الکترونیک (کارنگ)

- کارگروه اقتصاد دیجیتالی خواستار توقف فعالسازی سوییچ آمیتیس شد (پیوست)
- نشست خبری ویسیکاپ شریف برگزار شد (استارتاپ۳۶۰)
- گزارش عملکرد آیتول؛ سهم ۲/۵ درصدی فروش آنلاین بیمه در ایران (استارتاپ۳۶۰)
- گزارش اسمارت فاند؛ سرمایهگذاری ۲۲ میلیارد تومانی در سال گذشته (استارتاپ۳۶۰)
- فاز اول توسعه تپسی با ورود به پنج شهر جدید آغاز شد (استارتاپ۳۶۰)
- دعوت اسنپ از خانواده فرهنگ و هنر برای پیوستن به این اپلیکیشن (استارتاپ۳۶۰)
- هومکا؛ استارتاپی با ایدهای نو در خدمات سلامت (استارتاپ۳۶۰)
- ارزیابهای صداوسیما، عهدهدار بازیبینی آثار VODها (آیتیایران)
- لزوم تطابق کدملی و کدپستی اقامتگاه اصلی برای دریافت کلیه خدمات دولتی (پیوست)
- دوباره صیانت؟ (شرق)

- خواب خوش کیف پول الکترونیکی (پیوست)
- بازی ایرانی کلاچ پرطرفدارترین بازی ایرانی (پیوست)
- کمپین اعتراض به اختلال در اینترنت، مرز ۱۱ هزار امضا را رد کرد (پیوست)
- طرح صیانت تا دو هفته آینده در دستور کار مجلس قرار میگیرد (آیتیایران)
- دیجیپی و بانک ملت برای ارائه اعتبار خرید اقساطی قرارداد همکاری مشترک امضا کردند (استارتاپ۳۶۰)
- آغاز عملیات اجرایی پروژۀ فیبر نوری ایرانسل در نیشابور (استارتاپ۳۶۰)
- چند درصد از دانشجویان و پزشکان بعد از مهاجرت تمایل دارند به ایران برگردند؟ (استارتاپ۳۶۰)
- تحقق درآمد ۱۰۳.۲ میلیارد تومانی تپسی (استارتاپ۳۶۰)
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه