تخفیفان شعار خود را تغییر داد

تخفیفان در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان، شعار خود را به «بهترم می‌شه» تغییر داد. انتهای سال گذشته بود که تخفیفان در آستانه ۱۰ سالگی لوگوی خود را تغییر داد.

 

تخفیفان می‌گوید در حال تبدیل شدن از یک سایت خرید گروهی به یک بازارچه آنلاین در حوزه ارایه تخفیف است. به همین دلیل به ارایه پیامی جامع و یک‌پارچه نیاز دارد. به همین دلیل تخفیفان تصمیم گرفته است تا شعار خود را در راستای همسو شدن با خدماتی که ارایه می‌کند، تغییر دهد.

 

چشم‌انداز‌های تخفیفان بر سه اصل قدرت انتخاب و تنوع، ارزیابی و بهترین قیمت استوار است. در همین راستا تخفیفان در یک سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده و سرویس‌های جدیدی را در راستای چشم‌اندازهای خود راه‌اندازی کرده است.

 

نازنین دانشور، بنیان گذار تخفیفان در خصوص این تغییرات می‌گوید: «همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم می‌خواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. بنابراین سرعتمان را زیاد کردیم و استراتژی‌هایی را که برای آینده دیده بودیم با سرعت بیشتری دنبال کردیم. در تیر ماه ۹۹ ما سرویس «پولِ‌تو خرید اینترنتی» را راه‌اندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک می‌کند هم با سایت‌ها و فروشگاه‌های بیشتری آشنا بشوند وهم  خرید ارزان‌تر و هوشمندانه‌تری تجربه کنند. در ادامه سرویس «پولِ‌تو خرید حضوری» را راه‌اندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانه‌تر را از فروشگاه‌های سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِ‌تو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِ‌تو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد. با توجه به این‌که نوع خدمات تخفیفان و همینطور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.»

link

مطالب مرتبط

سرآواخبرها

به بهانه روز کتاب و کتابخوانی؛ کتاب‌هایی که موسسان پورتفوی سرآوا پیشنهاد می‌دهند

بیست و چهارم آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی بود. به بهانه این روز شرکت سرآوا با انتشار مطلبی کتاب‌هایی که موسسان پورتفوی آن برای مطالعه پیشنهاد می‌دهند را اعلام کرد.
بیست و چهارم آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی بود. به بهانه این روز شرکت سرآوا…
خبرها

نازنین دانشور موسس تخفیفان مدیریت این شرکت را واگذار و مهاجرت کرد

به گزارش آی‌تی‌ایران، نازنین دانشور، یکی از معدود زنان مدیر شرکت‌های استارتاپی در ایران به دلایل شخصی و همچنین مشکلات کشور تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت. او که
به گزارش آی‌تی‌ایران، نازنین دانشور، یکی از معدود زنان مدیر شرکت‌های استارتاپی در ایران به دلایل…
خبرها

تخفیفان و نت‌برگ به رویه ضدرقابتی محکوم شدند

شورای رقابت مالک نام‌های تجاری «تخفیفان و نت‌برگ» را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.   در پی شکایت شرکت پارسی مهر نامی ایرانیان با نام تجاری”تخفیش” از شرکت
شورای رقابت مالک نام‌های تجاری «تخفیفان و نت‌برگ» را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.  …
خبرها

تغییر لوگوی تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی

تخفیفان سال‌هاست که در زمینه خرید با تخفیف خدمات و کالاهای مختلف فعالیت می‌کند.   پیشتر تخفیفان خدمات جدیدی همچون “پول تو” را معرفی کرد که در واقع یک نوع سرویس
تخفیفان سال‌هاست که در زمینه خرید با تخفیف خدمات و کالاهای مختلف فعالیت می‌کند.   پیشتر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم