گزارش سال ۱۳۹۹ یکتانت منتشر شد؛ ۲۰ هزار درخواست در ثانیه

یکتانت در مراسمی آنلاین گزارش سال ۱۳۹۹ خود را رونمایی کرد. یکتانت پلتفرمی است که در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کند.

سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت در مراسم رونمایی از گزارش سال ۱۳۹۹ این شرکت گفت رشد و توسعه شرکت‌شان از آنچه در نظر داشتند بیشتر بوده است و اکنون یک تیم بیش از ۲۰۰ نفر هستند.

مدیر فنی یکتانت در این مراسم گفت در هر ثانیه ۲۰ هزار درخواست به سمت این سرویس می‌آید. یکتانت پلتفرم پخش و توزیع آگهی در سایت‌های گوناگون است.

بر اساس آنچه در گزارش یکتانت نوشته شده در روزهای تعطیل ساعت ۲۰ سایت‌های خبری بازدید بیشتری نسبت به زمان‌های دیگر دارند و در روزهای کاری از ساعت ۶ تا ۸ صبح سایت‌های خبری پربازدیدتر هستند و ترافیک زیادی را از وب فارسی به سمت خود جذب کرده‌اند.

طی سال ۹۹ واژه «بیت کوین» بیشترین کلیدواژه انتخابی برای آگهی‌ها بوده است. نکته قابل توجه در تصویر زیر برجسته بودن دیگر بازارهای سرمایه‌گذاری نزد ایرانیان است؛ همچون بورس، سکه، طلا و غیره.

گزارش یکتانت نشان می‌دهد روز ۱۴ آبان ۹۹ پرترافیک‌ترین روز سایت‌های فارسی بوده و نسبت آن ۳۷ درصد بیش از دیگر روزهای سال بوده است.

مدیر محصول یکتانت گفت ۵۰ درصد از بودجه کسب و کارها به دیجیتال مارکتینگ اختصاص داده می‌شود. در ایران در بهترین حالت ۱۵ درصد بودجه به این حوزه اختصاص داده می‌شود که بخش عمده‌ای از آن نیز در شبکه‌های اجتماعی است. یکتانت تبلیغات ویدیویی را نیز به سرویس‌های خود اضافه کرده است.

مدیرعامل یکتانت می‌گوید قصد دارند تکه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ را در یکتانت تکمیل کنند. با همین رویکرد روی استارتاپ «نوین هاب» سرمایه‌گذاری کرده‌اند و قصد دارند در کسب‌وکارهای دیگری نیز سرمایه‌گذاری کنند.

فایل کامل گزارش سال ۹۹ یکتانت را از اینجا دانلود کنید.

پادکست زوم با حضور مدیرعامل یکتانت:

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم