راهنمای کامل خرید اقساطی با اعتبار دیجی‌پی

تا همین چند سال پیش گرفتن وام بیشتر برای خرید مسکن، ماشین یا راه انداختن کسب‌وکارهای شخصی مورد نیاز بود، اما تورم افسارگسیخته و کاهش هر روزه‌ی ارزش پول ملی، این نیاز را تا حد خرید کالاهایی مثل موبایل، لپ‌تاپ و لوازم خانه تنزل داده است که روزگاری خرید آن‌ها بسیار ساده‌تر بود.

 

خرید اقساطی جذابیت‌های زیادی دارد و برخلاف نظر خیلی‌ها، می‌تواند به‌صرفه هم باشد. به‌ویژه در شرایط تورمی کشور ما، که قیمت‌ها مدام در حال افزایش‌اند! تصور کنید موبایلی که امروز و به‌صورت قسطی به‌قیمت ۲۰میلیون تومن می‌خرید، ممکن است قیمتش تا چند ماه دیگر و حتی قبل از اتمام پرداخت تمام قسط‌ها، ۲ یا ۳ برابر شود!

 

در برخورد با کالاهایی که لازم داریم، ولی بودجه کافی برای خریدشان را نداریم، به‌طور کلی به ۳ روش می‌توانیم عمل کنیم:

۱. قید خریدشان را بزنیم،
۲. آن‌قدر صبر کنیم تا پول کافی برای خریدشان پس‌انداز کنیم،
۳. آن‌ها را قسطی بخریم.

 

از راه اول که بگذریم، راه دوم چندان منطقی نیست؛ آن‌هم به همان دلیل بالا. بسیاری از ما تا بخواهیم پولی پس‌انداز کنیم، باید آن راصرف هزینه‌های ریز و درشت زندگی‌مان کنیم، برای همین در اغلب مواقع، مبلغ کافی برای خرید کالای مدنظرمان را یک‌جا نخواهیم داشت ! به راه سوم می‌رسیم. اما خرید قسطی هم همیشه منطقی نیست؛ شرایط و مدارک لازم، مقدار پیش‌پرداخت، مبلغ و تعداد اقساط اولین چیزهایی‌اند که باید برای یک خرید اقساطی به آن‌ها توجه کنیم و بسنجیم که آیا خریدمان با این شرایط به‌صرفه خواهد بود یا نه. جدای از این،‌ با این روند افزایشی قیمت‌ها، عامل بسیار تاثیرگذار بعدی سرعت اعطای اعتبار خرید اقساطی است. این که دریافت اعتبار وابسته به بروکراسی و فرایندهای سنتی بانکی نباشد، هم طرح و هم خرید اقساطی ما را جذاب‌تر و خوشایند‌تر خواهد کرد. در ادامه می‌خواهیم سرویسی را به شما معرفی کنیم که تا حد زیادی این ویژگی‌ها را برای‌تان فراهم می‌کند: طرح خرید اقساطی با اعتبار دیجی‌پی.
اینکه دیجی‌پی چه محصولاتی و خدماتی ارائه می‌کند و کدام یک از طرح‌های خرید اقساطی فعلی‌اش برای شما مناسب‌تر است را به خود شما  و جست‌وجوی شما در اینترنت می‌سپاریم. فقط کافی است نام دیجی‌پی راجست‌وجو کنید تا متوجه جایگاه  دیجی‌پی در بین فعالان خوش‌نام اقتصاد دیجیتال ایران شوید.

 

اگر تا همین‌جا مشتاق شده‌اید که ببینید شرایط دریافت اعتبار خرید اقساطی دیجی‌پی برای خرید قسطی از دیجی‌کالا و دیگر فروشگاه‌ها به چه شکل است، ادامه این نوشته رو تا انتها با دقت بخوانید.

 

کجا؟ چه‌طوری؟ چه‌قدر؟ خرید اقساطی از دیجی‌کالا با اعتبار دیجی‌پی

 

دیجی‌پی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان بتوانند کالای مدنظرشان را  قسطی و خیلی زود از فروشگاه دیجی‌کالا بخرند. دیجی‌کالا با تنوع کالایی بیش از ۸ میلیون، خرج‌پذیری اعتبار خرید اقساطی دیجی‌پی رو بسیار افزایش داده است. با وجود چنین تنوعی، تقریبا کالایی نیست که شما بخواهید و نتوانید خریداری کنید.
نکته مهم این است که برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا هیچ محدودی کالایی برای شما وجود ندارد؛ تمام کالاهای موجود در دیجی‌کالا را می‌توانید با اعتبار خرید اقساطی دیجی‌پی به راحتی خریداری کنید. توجه داشته باشید که خرید اقساطی سرویس یا خدمات از دیجی‌کالا، مانند خرید اکانت دیجی‌پلاس امکان ‌پذیر نیست.

 

قبل‌تر در همین نوشته گفتیم که یکی از عواملی که باعث به‌صرفه شدن خرید اقساطی می‌شود کنار زدن فرایندهای سنتی و سرعت اعطای اعتبار است. دیجی‌پی با تسریع فرایندهای مرسوم وام‌دهی توانسته است زمان مراحل ثبت‌نام، امکان‌سنجی و دریافت اعتبارش را به کمتر از یک روز کاهش بدهد. یعنی اگر برای دریافت اعتبار دیجی‌پی صبح امروز  اقدام کنید تا عصر و با شرط پذیرش در امکان‌سنجی، اعتبار دلخواه خودتان را دریافت خواهید کرد.

 

عامل دیگری که خرید اقساطی با دیجی‌پی را جذاب می‌کند این است که برای دریافت اعتبار دیجی‌پی نه نیازی به ضامن دارید و نه لزوما به چک؛ بسیاری از ما در اولین قدم، با فهمیدن اینکه دریافت اعتبار وابسته به داشتن چک است، خرید اقساطی را از گزینه‌هایمان حذف می‌کنیم. با اضافه شدن سفته الکترونیک به فرایند‌های خرید اقساطی دیجی‌پی، حتی نیازی به داشتن دسته چک برای دریافت اعتبار ندارید. این موضوع هم باعث افزایش چشم‌گیر سرعت دریافت اعتبار دیجی‌پی شده است و هم مانع بزرگی مثل ارائه برگه چک برای دریافت اعتبار را کنار زده است.

 

امکان جذاب دیگری که خرید اقساطی دیجی‌پی در اختیار شما قرار می‌دهد این است که در صورتی که مبلغ کالایی که قصد خرید آن را دارید از اعتبار شما بیشتر باشد جای نگرانی و محدودیتی نیست؛ می‌توانید به راحتی بعد از پرداخت بخشی از هزینه تا سقف اعتبار خود، مابه‌التفاوت آن را با کارت بانکی خود پرداخت و خرید خود را کامل کنید.

گردشگری و خرید اقساطی تورهای مسافرتی با اعتبار دیجی‌پی

در سال‌های اخیر گردشگری و سفر کردن هم از تیغ برنده تورم در امان نبوده است. دیجی‌پی هم با رسالت فراگیری مالی و گسترش امکان مالی و اعتباری در بین تمام اقشار جامعه، با هدف ایجاد سهولت در هزینه‌های سفر و رزرو اقامتگاه‌ها تصمیم گرفت امکان خرید اقساطی در حوزه گردشگری هم به سرویس خود اضافه کند. با این حساب به‌غیر از دیجی‌کالا،‌ با گسترش شبکه رو به توسعه پذیرندگان دیجی‌پی، اخیرا با دریافت اعتبار دیجی‌پی امکان رزرو اقساطی اقامتگاه و ویلا و خرید اقساطی تورهای مسافرتی هم برای کاربران دیجی‌پی فراهم شده است. از اواخر سال ۱۴۰۱  کاربران خرید اقساطی دیجی‌پی می‌توانند با اعتبار خود در سرتاسر ایران اقامتگاه و سوییت را  قسطی رزرو کنند و هزینه خرید تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را هم اقساطی پرداخت کنند. جزئیات بیشتری رزرو اقساطی اقامتگاه و خرید قسطی تورهای مسافرتی را می‌توانید در سایت دیجی‌پی بخوانید.

دریافت اعتبار دیجی‌پی با تامین‌کنندگی مالی بانک تجارت

با توجه به طرح فعلی دیجی‌پی  و تامین‌کنندگی مالی بانک تجارت و با توجه به رتبه‌ اعتباری شما در  مرحله امکان‌سنجی، می‌توانید از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان اعتبار خرید با بازپرداخت ۶ تا ۱۸ ماهه دریافت کنید. سود سالیانه این اعتبارات مطابق قوانین بانکی کشور ۲۳٪ است. مرحله امکان‌سنجی و تعیین رتبه اعتباری متقاضی در نظام بانکی، ساخت امضای دیجیتال و کارمزد سفته الکترونیک و هزینه خدمات و زیرساخت، هزینه‌هایی هستند که متقاضیان باید در مراحل مختلف ثبت درخواست خود پرداخت کنند. قبل از این گفتیم که در شرایط و مدارک دریافت اعتباری خرید اقساطی دیجی‌پی الزامی به داشتن دسته چک نیست. اما افرادی که مایل نیستند با سفته الکترونیک اعتبار خودشان را دریافت کنند می‌توانند با یک فقره چک صیادی بنفش اقدام کنند. برای اینکار کافی است بعد از  پر کردن چک و ارسال تصویر آن در مراحل ثبت‌نام، اصل چک را به نشانی دیجی‌پی ارسال کنید.

لازم به ذکر است که بازپرداخت کامل اعتبار دریافتی در طرح تجارت الزامی است. کاربران بعد از دریافت اعتبار ۱۸۰ روز برای ثبت اولین خرید خود با اعتبارشان فرصت دارند. در هر روزی از این مدت خرید اقساطی صورت بگیرد، ۱۸۰ روز دیگر به کاربران فرصت خرید داده می‌شود. بعد از این مدت، در صورتی که از اعتبار کاربر مبلغی باقی‌مانده باشد، به کیف‌پول دیجی‌پی کاربر منتقل خواهد شد.

حالا برای خرید قسطی از دیجی‌کالا از کجا شروع کنم؟

اگر قصد دریافت اعتبار دیجی‌پی را دارید بهترین روش ثبت‌نام آنلاین و از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی است. البته برای کسانی که به هر دلیل مثل با فرایند‌های آنلاین میانه خوبی ندارند، ثبت‌نام حضوری در دو مرکز در شهر تهران هم فراهم شده است. در شعب ثبت‌نام حضوری متقاضیان می‌توانند با کمک پرسنل دیجی‌پی مراحل ثبت‌نام و دریافت اعتبار را بدون مشکل پشت سر بگذارند. اطلاعات و نشانی این شعب در سایت دیجی‌پی درج شده است.
برای ثبت‌نام آنلاین از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی، در صفحه اصلی روی گزینه «خرید اقساطی» کلیک کنید. در صفحه خرید اقساطی، می‌توانید مبلغ درخواستی و مدت بازپرداخت اعتبار را تعیین کنید.
با کلیک روی دکمه «مشاهده جزئیات طرح» به صفحه بعدی می‌روید. در این صفحه اطلاعات کاملی از طرح انتخابی، شامل سود سالیانه، مبلغ چک ضمانت و هزینه خدمات و زیرساخت دیجی‌پی نمایش داده می‌شود تا از انتخاب درست مطمئن شوید.
در نهایت و با تکمیل فرم اطلاعات در اپلیکیشن دیجی‌پی، وارد فرایند اعتبارسنجی می‌شوید. بعد از اعتبارسنجی، وضعیت اعتباری به اطلاعتان می‌رسد. اگر واجد شرایط باشید، از شما می‌خواهند تصویر مدارک لازم را بارگذاری کنید. پس از بررسی این مدارک، یا از طریق آپلود چک یا استفاده از سفته الکترونیک اقدام کنید و با ساخت امضای دیجیتال و امضای قرارداد، به مرحله پرداخت هزینه خدمات و زیرساخت می‌رسید. با پرداخت این هزینه ثبت‌نام شما تکمیل خواهد شد.
در نهایت هم بلافاصله اعتبار موردنظر به کیف پول دیجی‌پی شما اضافه خواهد شد و می‌توانید با خیال راحت، کالاهای موردنظرتان را از میان میلیون‌ها کالای موجود در دیجی‌کالا انتخاب کرده و جلوی در منزل تحویل بگیرید.
پس همین حالا اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب، روی گزینه خرید اقساطی کلیک کنید و اعتبار لازم برای خرید قسطی از دیجی‌کالا یا رزرو اقامتگاه و خرید اقساطی تور مسافرتی را از دیجی‌پی بگیرید. خرید قسطی از فروشگاه‌های بزرگ، قبل از دیجی‌پی به این راحتی نبوده است!

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۹ دیدگاه. Leave new

  • عرفان محمدی
    مهر ۲۲, ۱۴۰۱ ۷:۱۳ ب٫ظ

    سلام یک ماه پیش تاکنون بیش از ده بار در اپلیکیشن دی جی پی و از طریق گوگل کروم هم همچنین اقدام به ثبت نام جهت خرید اقساطی کالا نمودم ولی مرحله تکمیل اطلاعات پیعام خطا میده عملیات ناموفق بود مجدد تلاش کنید لطفا بررسی کنید زودتر مشکلم حل شه چون نیاز مبدم به خرید کالا دارم ممنون ۰۹۱۸۳۵۷۱۱۶۳ کد ملی ۳۲۵۶۳۹۲۷۶۸

    پاسخ
  • هزینه پرداخت زیرساخت چیه این وسط و چقد ؟ که اول کار باید پرداخت کنیم

    پاسخ
  • سلام میخواستم بدونم میشه مبلغ پیش پرداخت رو بیشتر واریز کرد ؟

    پاسخ
    • به من ندادن چون ضامن کسی هستم تا پرداخت کنه ولی همسرم همه مراحل طی کرد سه و دویست داد امیدوارم بدن البته همسرم پول میخواد نه کالا

      پاسخ
  • هزینه زیرساخت خیلی زیاده و عملا سود وام رو که ۲۳ درصد هست به ۳۴ درصد تبدیل میکنه که اصلا بصرفه نیست. برای وام ۳۰ میلیونی مبلغ ۳ میلیون و۲۰۰ هزار تومن هزینه زیرساخت میگیرن! چه زیرساختیه؟ مگه هتل در اختیارمون گذاشتن که اینقدر هزینه داره؟ یه فرایند اعتبارسنجی و صدور سفته که کلا ده دقیقه نمیشه سه و دویست هزینه ش میشه؟! سر گردنه س واقعا

    پاسخ
    • من تا مرحله آخر ثبت نام هم رفتم. هزینه سفته رو هم پرداخت کردم. سفته صادر شد. اما بلافاصله پیامک اومد اعتبار شما رد شد. چون از شرکت وام گرفتم و اقساطش داره از حقوقم کم میشه؛ ؛دیجی کالا گفت اقساط پرداخت نشده دارید. فقط این وسط پانزده هزار تومان رفت.یعنی کسی که وام مثلا وام مسکن گرفته ؛نمی تونه از این اعتبار استفاده کنه ؟ چرا قبل از پرداخت این پانزده تومان تند تند صفحات مختلف رد میشد و اعتبارم تایید میشد.

      پاسخ
    • سلام به ریاله میشه ۳۰۰تومن

      پاسخ
  • وام جالبی نیست برای بیست ملیون اولش دوملیونوصد هزینه زیر ساخت میگیره موقع خرید دوباره حدود ۲ تومن دیگه هزینه زیر ساخت میگیره و دونیم هم باید سود وامو بدی تا فقط بتونی از فروشگاه خودشون خرید کنی، این یعنی واسه یک وام بیست تومی از شما مبلغ شش ملیونو شش دریافت میکنه،این ینی داره تومنی حدود ۳۵۰ هزار میگیره به نظر شما اسم این کار چیه؟

    پاسخ
  • من وام ۱۰تومانی گرفتم که با هزینه زیر ساخت وسودش ۱۳ تومان تمام شد برام.حالا باید حتما از دیجی کالا خرید کنم که قیمتهاش رویه جنس ۱۰تومانی ۳تا۴ میلیون گرونتر در میاد.واقعا کلاه برداریه. گول نخورید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم