تفاهم‌نامه سه جانبه همراه اول، بانک تجارت و صندوق نوآوری برای شرکت‌های دانش‌بنیان

آیین امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه «حمایت از توسعه، تجاری‌سازی فناوری‌ها و تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان» بین همراه اول، بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی و به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد. 

 

طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد همراه اول و صندوق نوآوری و شکوفایی با مشارکت بانک تجارت به حمایت مالی، معنوی و فنی از شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام کنند. 

 

این حمایت‌ها با تاکید بر شرکت‌های دانش‌بنیان و در راستای خرید کالای آماده و ساخت کالاهای مورد نیاز پروژه‌های تحقیق و توسعه مجموعه همراه اول انجام خواهد شد.

 

محل اعتبارات لازم برای این حمایت‌ها از منابع داخلی بانک تجارت بر اساس سازوکار مندرج در  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بانک و صندوق نوآوری و بر حسب توافق همراه اول با شرکت دانش‌بنیان است. 

 

گفتنی است رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم در راستای تسهیل و انعقاد تفاهم‌نامه مذکور توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، صندوق نواوری و شکوفایی  و بانک تجارت از پاییز ۱۳۹۹ آغاز و پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در تابستان ۱۴۰۰ منعقد شد.

 

این تفاهم‌نامه می‌تواند فرصت‌های بسیاری برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه فرهنگ بومی‌سازی و تولید داخل در کشور ایجاد کند.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم