ارایه تخفیف ۱۰ تا ۹۰ درصدی بلیط هواپیما توسط مستربلیط

امکان خرید بلیط هواپیما با تخفیف‌هایی تا سقف ۹۰درصد برای مسافران سفرهای ضروری فراهم شد.

 

گزارش‌های رسیده حاکی از این است که مستربلیط، از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه گردشگری با ارائه بلیط‌هایی با قیمت بسیار ارزان در صدد کمک به مسافرانی برآمده است که در دوران کرونا قصد انجام سفرهای ضروری دارند.

 

روابط عمومی مستربلیط در رابطه با ارائه این تخفیف‌ها گفت: «تخفیف ویژه با هدف تسهیل سفرهای ضروری و همچنین بازگشت سریع مسافران از شهرهای مختلف ایران به محل سکونت‌شان در دوران کرونا ارائه می‌شود. به این ترتیب مستربلیط از تاریخ ۳۰ تیر تا ۱۸ مرداد ماه، روزانه ۶۰ بلیط پرواز داخلی در مسیرهای پر تردد را به مسافران سفرهای ضروری با تخفیف‌هایی بین ۱۰ تا ۹۰ درصد ارایه می‌دهد.»

 

بر این اساس افرادی که بنا بر ضرورت قصد سفر دارند می‌توانند هر روز بین ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب از تخفیف‌های ویژه مستربلیط برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنند.

 

مسافران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت و اپلیکیشن مستربلیط در هر ساعت از پیشنهادهای لحظه آخری مستربلیط برای خرید بلیط پروازهای داخلی با تخفیف فوق‌العاده بهره‌مند شوند.

 

همچنین کاربران با ثبت شماره‌ موبایل خود در وب‌سایت و اپلیکیشن مستربلیط می‌توانند در قرعه‌کشی روزانه‌ بلیط رایگان هواپیما شرکت کنند. ارائه کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای اولین خرید بلیط هواپیما در مقاصد داخلی از دیگر تسهیلات مستربلیط به مسافران سفرهای ضروری است.

 

با توجه اینکه مستربلیط کامل‌ترین سبد خدمات گردشگری را ارائه می‌دهد، در تلاش است با پیشنهادهای شگفت‌انگیز و تخفیف‌های ویژه به سریع، ساده‌ و ارزان‌ترین شیوه ممکن، سفرهای هوایی ضروری را در دوران کرونا ساماندهی کند. مستربلیط یکی از ۳ استارت‌آپ مطرح حوزه گردشگری است که علاوه بر ارائه بلیط هواپیما داخلی و خارجی، قطار و اتوبوس، بلیط سواری بین‌شهری را نیز به مسافران ارائه می‌کند و همچنان در حال تکمیل سبد خدمات خود است.

 

اگر شما هم سفری ضروری در پیش دارید، یا قصد دارید از شهرهای مختلف کشور در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه به شهر محل سکونت خود بازگردید از تخفیف‌های ویژه مستربلیط استفاده کنید. کافیست به وب‌سایت یا اپلیکیشن مستربلیط مراجعه و بلیط سفر خود را با کمترین هزینه خریداری کنید.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم