«زیرساخت ابری ایرانسل، برای تحول دیجیتال»؛ اولین وبینار تخصصی ایرانسل سازمانی

در سال‌های اخیر، محبوبیت و گسترش استفاده از خدمات رایانش ابری در میان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تا اندازه‌ای افزایش یافته که آن را به یکی از ۱۰ فناوری برتر دنیا تبدیل کرده است.

 

«ایرانسل» به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به‌روز در زمینه مخابرات و فناوری اطلاعات،‌ راهکار زیرساخت ابری را به مشترکان سازمانی خود ارائه می‌دهد. استفاده از خدمات زیرساخت ابری ایرانسل،‌ مزایایی همچون صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرداخت به میزان مصرف و‌ اطمینان از امنیت داده‌ها را با خود به همراه دارد.

 

همچنین، دسترسی به یک داشبورد سلف سرویس به شرکت‌ها امکان می‌دهد که به‌صورت لحظه‌ای خدمات ابری را مدیریت کرده و تغییرات لازم را در لحظه اعمال کنند.

 

از طرفی، زیرساخت ابری ایرانسل، مناسب تمام کسب‌وکارهایی است که به بستری امن و قدرتمند برای پردازش و ذخیره‌سازی اطلاعات نیاز دارند‌؛ چرا که این خدمات مقیاس‌پذیر بوده و بسته به نیاز این شرکت‌ها، توسعه پیدا می‌کند.

 

اما در شرایط کنونی ایران، مصادیق کاربردی مجازی‌سازی و استفاده از خدمات ابری در هر کسب‌وکار چیست؟

 

این تکنولوژی‌ تا چه حد می‌تواند به رفع نیازمندی‌های سازمان‌ها کمک کند؟

 

آیا استفاده از این راهکار برای شرکت‌های کوچک منطقی است؟

 

برای اطلاع از پاسخ سوالات این‌چنینی و کسب اطلاعات بیشتر از خدمات زیرساخت ابری ایرانسل، می‌توانید به‌صورت رایگان در وبینار «زیرساخت ابری ایرانسل، برای تحول دیجیتال» شرکت کنید.

 

این وبینار تخصصی، ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ با سخنرانی «میلاد افشاری» متخصص توسعه راهکارهای شبکه‌های سازمانی و «حسین علی‌تبار» متخصص ارشد توسعه راهکارهای سازمانی-خدمات ابری، برگزار خواهد شد.

 

سرفصل‌های این وبینار که در سه بخش اصلی ارائه می‌شوند، عبارتند از:

  • مفهوم ابر

در این بخش، نقش مجازی‌سازی در تحول دیجیتال، تاریخچه و سیر تکامل آن، مدل‌های محاسباتی و انواع توزیع در خدمات ابری بررسی می‌شود.

موضوعات جزئی‌تر این بخش شامل اینترنت اشیا و فضای ابری، ابر اختصاصی، عمومی و هیبرید و ترندهای جهانی و … است.

 

  • معرفی زیرساخت ابری ایرانسل

معماری و نقشه راه زیرساخت ابری ایرانسل و همچنین ارزش‌ها و مزایای آن از جمله امنیت، پایداری و اتصال به شبکه امن اختصاصی در این بخش مطرح می‌شود.

 

  • نمایش پلتفرم زیرساخت ابری ایرانسل و معرفی امکانات آن

در این بخش پلتفرم زیرساخت ابری ایرانسل نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید به صورت تصویری استفاده از آن را بیاموزید.

 

 

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به آدرس business.irancell.ir/webinar مراجعه کنید.

 

 

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم