محصول جدید گروه دیجی‌کالا آغاز به کار کرد: دیجی‌کالا جت؛ ارسال رایگان و سریع سفارش‌های سوپر مارکتی

محصول جدید گروه دیجی‌کالا با عنوان «دیجی‌کالا جت» با هدف ارسال رایگان و سریع سفارش‌های سوپرمارکتی (کمتر از ۴۵ دقیقه) به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.

 

در این مرحله، دیجی­کالا جت ابتدا خدمت­رسانی خود را با محصولات سوپرمارکتی و در شهر تهران آغاز می­کند و به زودی تنوع محصولات ارسالی را افزایش می‌دهد و تا پایان امسال تمام شهرهای بزرگ ایران را پوشش می‌دهد.

 

در این مرحله کاربران می­توانند با ارسال رایگان، سفارش­های سوپرمارکتی خود را در کمتر از ۴۵ دقیقه در منزل خود تحویل بگیرند. همچنین زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی «دیجی­اکسپرس» گروه دیجی‌کالا، به کمک دیجی­کالاجت آمده تا فرآیند ارسال سفارش­ها را به بهینه­ترین حالت ممکن نزدیک کند. دیجی‌اکسپرس پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه دیجی‌کالا است که تلاش می‌کند طیف گسترده‌ای از خدمات لجستیکی در حوزه جمع‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالای دیجی‌کالا و سایر شرکت‌ها ارائه کند.

 

محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا جت به دو روش تامین می­شود؛ همکاری با فروشگاه­های زنجیره­ای مطرح و معتبر و همینطور انبارهای اختصاصی کالاهای سوپرمارکتی دیجی‌کالا در مناطق مختلف شهر (Dark Store)  با نام «جت مارت» که امکان بیشترین تنوع کالایی را از بهترین برندها و با مناسب­ترین قیمت­ها و در سریع‌ترین زمان ارسال فراهم می‌کند.

 

حمیدرضا پاکروان، معاون اجرایی دیجی‌کلاجت در این باره گفت:

 

تجربه ۱۴ ساله گروه دیجی‌کالا در زمینه تامین و لجستیک، در پیاده‌سازی هر چه بهتر دیجی‌کالا جت نقش آفرینی می‌کند. کیفیت و در عین حال سرعت دو رکن اصلی دیجی­کالا جت است که در تمامی مراحل طراحی این محصول جدید گروه دیجی­کالا در نظر گرفته شده است؛ محصولی که هم اکنون در اپلیکیشن دیجی­کالا قابل استفاده است، مسیر جدید و سریع­تری از سرویس­دهی را برای مشتریان به وجود می­آورد تا انتظارات آن­ها را در سطح بالاتری نسبت به گذشته پاسخگو باشد و به زودی شاهد توسعه و گسترش این محصول جدید خواهیم بود.

 

در حال حاضر، دیجی­کالا جت در اپلیکیشن دیجی­کالا و از سایت www.digikalajet.ir برای کاربران در شهر تهران قابل استفاده است و پس از مرحله آزمایشی اپلیکیشن مجزا دیجی کالا جت نیز عرضه می‌شود.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…
دیوار

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور» توسط وزارت راه

ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و
ابوالفضل نوروزی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: «بخش املاک سکوهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم