برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

یک سالگی دیجی‌پلاس؛ عضویت ۴۰۰ هزار مشتری دیجی‌کالا

سرویس ویژه «دیجی‌پلاس» یک سالگی خود را با عضویت بیش از ۴۰۰ هزار کاربر دیجی‌کالا پشت سر می‌گذارد. کاربرانی که با عضویت در این سرویس خدماتی چون ارسال رایگان، بازگشت ۳۰ روزه کالا، دریافت سریعتر کالا، هدایای نقدی و سایر امکانات دیگر را تجربه می‌کنند.

 

براساس گزارش یک‌ساله این سرویس، میزان رضایت مشتریان دیجی‌پلاس از سرویس دیجی‌کالا، ۵۰ درصد بیش‌تر از کاربرانی هست که مشتری دیجی‌پلاس نیستند. کاربران دیجی‎پلاس در مقایسه با سایر کاربران عادی دیجی‌کالا می‌توانند در مدت زمان کمتری سفارش خود را دریافت کنند، زمان بیشتری برای بررسی و مرجوعی سفارش خود دارند، نسبت به بقیـــه کاربران زودتر از تخفیف‌های شگفت انگیز با خبر می‌شوند، با خرید کالاهای نشاندار هدیه نقدی دریافت می‌کنند و مهمتر از همه، کاربران می‌توانند با اشتراک دیجی‌پلاس سفارش‌هایی که به صورت ماهیانه انجام میدهند را با ارسال رایگان دریافت کنند.

 

امیر پاشا، معاون بازاریابی گروه دیجی‌کالا در این باره گفت:

دیجی‌پلاس سرویس ویژه دیجی‌کالاست که از مرداد ۹۹ برای علاقه‌مندان به خرید اینترنتی راه‌اندازی شد، سرویسی که با ارائه خدمات متفاوت قصد دارد تجربه لذت‌بخش‌تری را برای مشتریان دیجی‌کالا رقم بزند.  محبوبترین سرویس دیجی‌پلاس، ارسال رایگان سفارش‌هاست، موضوع مهمی که همیشه یکی از دغدغه‌های مشتریان در خرید اینترنتی است. در واقع کاربران با عضویت در این سرویس می‌توانند خریدهای خود را تا ۴ بار به ازای هر ماه اشتراک رایگان دریافت کنند، همچنین کاربران دیجی‌پلاس خریدهای سوپرمارکتی خود را تا سقف ۸۰ هزارتومان را با ارسال رایگان تحویل می‌گیرند.

خریدهای اشتراک پلاس در این یکسال، نشان می‌دهد مشتری‌های شهر تهران از کاربران پر و پاقرص سرویس دیجی‌پلاس هستند و زودترین زمانی که یک کاربر دیجی‌پلاس در تهران سفارش خود را از طریق سرویس ارسال فوری پلاس دریافت کرده ۴۸ دقیقه بوده است. همچنین همه کاربران دیجی‌کالا می‌توانند با پرداخت هزینه‌های مشخص شده از عضویت ۱ماهه، ۳ماهه و ۶ماهه دیجی‌پلاس استفاده کنند.

 

بیشترین هدیه نقدی که یک کاربر دیجی‌پلاس در این یکسال گذشته دریافت کرده، ۲۸ میلیون تومان بوده و بیشترین تخفیفی که یک کاربر دیجی‌پلاس در این مدت دریافت کرده ۳۶میلیون تومان بوده است.

 

تمامی کاربران دیجی‌کالا بعد از خرید تا ۷ روز فرصت مرجوعی دارند، اما پلاس این مدت زمان را برای کاربرانش بیشتر کرده و مشترکین دیجی‌پلاس تا ۳۰ روز بعد از دریافت سفارش از امکان مرجوعی برخوردارند.

 

علاقه‌مندان به خرید اینترنتی می‌توانند به مناسبت یک سالگی دیجی‌پلاس با تخفیف ویژه اشتراک شش‌ماهه دیجی پلاس را خریداری کنند تا از امکانات منحصر به فرد و خدمات ویژه این سرویس بهره‌مند شوند.

 گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا؛ اشتغالزایی برای ۸۲۰۰ نفر و مارکت پلیسی برای ۱۵۰ هزار کسب‌وکار

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی