در بروزرسانی جدید لندین بخش مدیریت مشتریان اضافه شد

بروزرسانی مدیریت لیدها(بخش فرم ساز)امکان انتخاب لینک مرجع
 
یکی از اهداف مهم ساخت لندینگ پیج، جمع آوری لید از مخاطبان خودتون هست. همونطور که می‌دونید، این بخش به شما کمک می‌کنه تا از کاربران خود، اطلاعات دریافت کنید و این کاربران رو به مشتریان بالقوه خود تبدیل کنید؛ معمولا این اطلاعات، در ازای پیشنهاداتی مانند: کد تخفیف یا مشاوره‌ی رایگان و…  دریافت می‌شه.
 
اما موضوع مهم تر این هست: چه‌طور این لیدها رو دسته بندی و مدیریت کنیم؟!برای پاسخ به این سوال کافیه در داشبورد لندین، به بخش مدیریت لیدها سر بزنید. در بروزرسانی جدید لندین، امکانات جذابی به  بخش جمع آوری لید اضافه شده که همه‌ی این موارد را با جزئیات بررسی می‌کنیم:
 
+ قابلیت تعیین وضعیت هر لید:
 
در این قسمت، شما می‌تونید برای هر کدوم از این لیدها، وضعیت ( status ) تعیین کنید. به طور مثال: اگر با  کاربر مورد نظر در ارتباط اولیه هستید، گزینه ارتباط اولیه را در قسمت وضعیت انتخاب کنید. اگر در وضعیت در حال پیگیری، نهایی شده، نامشخص و… هستید هر کدام از این موارد را  در قسمت وضعیت انتخاب کنید. 
 
+ آمار تحلیلی از لیدهای جمع آوری شده با تفکیک وضعیت هر لید:
 
در این قسمت، مجموع لیدهای جمع آوری شده را به تفیک وضعیت خود ببنید. علاوه بر این آمار،می‌تونید موارد زیر رو هم پیگیری کنید.
  • نرخ تبدیل خود، باتوجه به ترافیک وارد شده به لندینگ پیج 
  • تعداد لیدهای جمع آوری شده در طول روز
  • موفق ترین روزی که بیشترین لید را جمع آوری کردید.
+ قابلیت فیلتر هوشمند(نوع، زمان، وضعیت هر لید)
 
با استفاده از قابلیت فیلتر هوشمند، برای لیدهای خود بازه زمانی تعیین کنید تا در هر زمان، نوع و وضعیت هر لید را مشاهده کنید. به طور مثال: تعیین کنید در شهریور ماه فقط لیدهای پیگری نشده را مشاهده ، دانلود یا حذف کنید.
 

اما امکان دیگری نیز در بروزرسانی اخیر لندین، در بخش”لینک‌ها” اضافه شده که این قابلیت را هم همراه هم بررسی می‌کنیم:

امکان انتخاب لندینگ پیج به‌عنوان لینک مرجع

تعریف لینک مرجع به شما کمک می‌کنه تا لینک لندینگ پیج شما کوتاه و دسترسی مخاطبان شما سریع‌تر شود.شما می‌تونید از بین لندینگ پیج‌های خود یک لندینگ پیج را به‌عنوان لینک مرجع انتخاب کنیدبه طور مثال: یک لندینگ پیج با  آدرس زیر در لندین دارید:

 
می‌تونید این لندینگ پیج را به‌عنوان لینک مرجع انتخاب کنید تا این آدرس نیز به صورت پیش فرض، درکنار آدرس اصلی لندینگ پیج، همیشه در دسترس باشد.
 
 
پیشنهاد میکنم همین حالا به حساب کاربری خود در لندین سر بزنید و خودتون امکانات جدید رو امتحان کنید. حتی اگه اشتراک ندارید، با کد تخفیف update90 با ۹۰ هزارتومان تخفیف اشتراک سالانه رو تهیه کنید. این کد به‌مدت یک هفته اعتبار دارد.
 
link

مطالب مرتبط

خبرها

پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست خارج شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و ۳۰ درصد سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. شگرفیست در
شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «پرشیافاند» پس از ۳ سال از ترکیب سهامداری استارتاپ «شگرفیست» خارج شد و…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

آغاز خرید با تلفن‌همراه و بدون کارت در ۶ بانک

بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با دستگاه پوز و بدون نیاز به کارت بانکی را میسر می‌کند، توسط ۶ بانک میسر شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک مرکزی پروژه‌ی «کهربا» که امکان خرید با گوشی بدون تماس با…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای همراه‌اول و دیجی‌کالا تا گلرنگ و تخفیفان

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۹ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم