آغاز همکاری «کدومو» و «فیلیمو»

فیلیمو با همکاری سایت کدومو اقدام به کارشناسی آثار منتشر شده در راستای کمک به خانواده‌ها کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در راستای کمک به خانواده‌ها برای تماشای محتوای مناسب کودکان، فیلیمو در یک همکاری مشترک با سایت تحلیل داده «کدومو» اقدام به نمایش آثار نمایشی و انیمیشن‌هایی کرده است که با نظر کارشناسی تلاش می‌کند والدین را در تماشای محصولات برای کودکان کمک کند.

این اقدام در جهت کمک به والدین است تا بتوانند آثار مناسب با سن کودکانشان را برای آن‌ها به نمایش بگذارند.

 

کدومو هر ماه ده‌ها محصول فیلیمو را کارشناسی کرده تا پیشنهادهای خود را درباره هر محصول در قالب نظرهایی از جمله «آنچه لازم است والدین بدانند»، «با کودکان خود صحبت کنید درباره» و «ماجرای انیمیشن یا فیلم» به پدرها و مادرها ارائه کند.

«ترابل»، «ریو ۲»، «مولانگ»، «توربو»، «بارباپاپا»، «پت و مت»، «پنگوئن‌های ماداگاسکار»، «درۀ مومین»، «ابی هچر»، «اسپریت سوارکار»، «اسب آزاد»، «لئو و تیگ»، «النا از آوالور»، «انیشتین‌های کوچک»، «حسنا کوچولو»، «کریسمس با پاکساز»، «سید پسر دانشمند»، «فصل موج»، «سواری۲»، «کوری کارسون در هالووین»، «ماجراهای پدینگتون» و «ماشین‌ها۳» بخشی از عناوین انیمیشن‌هایی است که در همکاری مشترک بین کدومو و فیلیمو منتشر شده است.

 

کدومو، جمعی بزرگ از مادران و پدرها، مربیان، اساتید و کارشناسان است. این جمع بر مبنای پژوهش‌ها به موضوع تربیت رسانه‌ای کودک و نوجوان مشغول است و همواره در حال گسترش است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم