زخم کاری در ۱۶ ساعت رکورد خودش را شکست / رکورد ۲۸ میلیونی برای قسمت سیزدهم «زخم کاری»

تعداد مخاطبین قسمت سیزدهم سریال «زخم کاری» ساخته محمد حسین مهدویان ۴۶۰ درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، پس از بررسی میزان دقیقه تماشای سریال «زخم کاری» در ۱۶ ساعت اولیه انتشار، این سریال بعد از چند هفته رکوردشکنی پی در پی با عدد شگفت‌انگیز ۲۸ میلیون دقیقه تماشا در قسمت سیزدهم رکوردهای قبلی خود را باز هم جابجا کرد.

 

این سریال با استقبال کاربران فیلیمو روبرو شده است و قسمت سیزدهم زخم کاری توانسته است رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد و در اولین روز انتشار بیش از ۴/۶ برابر مخاطب نسبت به قسمت اول این سریال در روز نخست انتشار به خود اختصاص دهد. به عبارت دیگرتعداد مخاطبین قسمت سیزدهم ۴۶۰ درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.

 

تعداد مخاطبان آخرین قسمت پخش شده سریال زخم کاری نسبت به قسمت دوازدهم با رشد ۱۱ درصدی روبرو شده است. و پس از ارزیابی ۱۶ ساعت اولیه پخش قسمت‌های اول تا سیزدهم، قسمت سیزدهم زخم کاری در ۱۶ ساعت اول انتشار، رکورد ۲۸ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۵۲۹ دقیقه تماشا را به ثبت رسانده است.

 

این آمار در حالی است که قسمت دوازدهم این سریال در ۱۶ ساعت ابتدایی رکورد ۲۴ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۸۳۹ دقیقه تماشا را به نام خود ثبت کرده است.

 

در جدول زیر میزان دقیقه تماشا و روند رشد سریال «زخم کاری» را مشاهده کنید.

 

link

مطالب مرتبط

خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…
کافه بازار

سرویس پرداخت مستقیم «بازارپی» به تپسی اضافه شد

سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی نسخۀ جدید تپسی، می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند. با پیاده‌سازی
سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده‌سازی شده و از این پس، کاربران با به‌روز‌رسانی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم