در پی شیوع و پیک پنج کرونا استفاده از دکتر ساینا برای استارتاپ‌ها با تخفیف ۵۰ درصدی همراه شد

به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا، موج‌های پی در پی شیوع کرونا، ویروس‌های تغییر شکل داده کرونا اعم از کرونا دلتا، لامبدا و … سبب شده این روزها بیشتر از همیشه افراد با احساس خطر مواجه شوند؛ بسیاری از ادارات و شرکت‌ها با دورکار کردن پرسنل، حضور ۵۰ درصدی پرسنل و راه حل‌هایی از این دست تلاش دارند در افول این موج  نقشی ایفا کنند.

 

استارتاپ‌های ایرانی نیز مدت زمانی ۱۸ ماهه‌ای که کرونا در ایران رخنه کرده بیش از پیش دچار بحران شوند و برخی با تغییر رویه با دورکاری سعی دارند در کاهش این بیماری کمک کننده باشند. بسیاری از استارتاپ‌ها نیز به دلیل مشکلات فنی که در دورکاری با آن مواجهند سعی دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری کار را پیش ببرند و با تمام این اوصاف گاها دچار بحران‌هایی در سلامت نیروی کار خود می‌شوند.

 

دکتر ساینا در پی مسئولیت اجتماعی خود و به عنوان استارتاپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی تصمیم گرفته در قالب طرحی با عنوان « تا سلامتی  در کنار هم»  با  تخفیف ۵۰ درصدی میزبان تمام نیروهای انسانی اکوسیستم استارتاپی ایران باشد.

 

طبق خبر روابط عمومی دکتر ساینا؛ تمام استارتاپ‌های اکوسیستم استارتاپی ایران برای استفاده از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا کافی است با ایمیل Pr@drsaina.com در ارتباط باشند و با ارسال نام شرکت و تعداد نفرات خود، کد تخفیف مخصوص سازمان خود را دریافت کنند.

 

با توجه به این موضوع که مراکز درمانی از پرخطرترین مکان‏‌ها برای انتقال ویروس کرونا محسوب می‌شوند، به تمام استارتاپ‌ها پیشنهاد می‌شود در شرایط ویژه شیوع کرونا از سرویس‏‌های آنلاین خدمات درمانی دکتر ساینا که با استفاده از بیمه هم امکان پذیر است برای دسترسی امن به خدمات پزشکی استفاده کنند. دکتر ساینا امیدوار است بواسطه استفاده از این کد تخفیف بتواند در موج پنجم کرونا دسترسی آسان به خدمات آنلاین پزشکی را برای تمام افراد اکوسیستم استارتاپی ایران فراهم کند.

link

مطالب مرتبط

تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا ارزان‌تر ارسال می‌کند یا فروشگاه‌های دیگر؟

هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر کاربران این هزینه بالاست و خریدشان را کم‌صرفه می‌کند. معمولا فروشگاه‌های
هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر…
فناپ

شانزدهم اسفند در آپارات؛ پنل تخصصی رویداد InnoPos با حضور فعالان صنعت فین‌تک برگزار می‌شود

پنل تخصصی یکی از مهم‌ترین بخش‌های «رویداد نوآوری در کارت‌خوان‌های اندرویدی فناپ‌تک» است که با حضور جمعی از صاحب‌نظران و فعالان صنعت فین‌تک کشور برگزار می‌شود.
پنل تخصصی یکی از مهم‌ترین بخش‌های «رویداد نوآوری در کارت‌خوان‌های اندرویدی فناپ‌تک» است که با حضور…
خبرها

چارگون اعلام کرد که «امن» است

چارگون با صدور بیانیه‌ای هر گونه هک، نشت داده، از دست رفتن داده یا دیفیس را در سامانه‌های مشتریان این شرکت رد کرد. پلیس فتا هفته گذشته با ارسال پیامکی به کاربران
چارگون با صدور بیانیه‌ای هر گونه هک، نشت داده، از دست رفتن داده یا دیفیس را…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم