سومین اختتامیه مسابقات آپارات گیم برگزار می‎‌شود

آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات تابستانی آپارات گیم، برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی آپارات، سومین دوره مسابقات تابستانی آپارات گیم با جوایزی ۲۰۰ میلیون تومانی از ۲۶ تیر ماه سال جاری آغاز شد. این مسابقات با هدف درگیرکردن حداکثری استریمر‌های آپارات و بینندگان آن‌ها برگزار شدند.

 

در این دوره، تیم آپارات گیم فرمت برگزاری مسابقات را تغییر داده بود. مسابقات در قالب ۸ هفته و مشابه به یک لیگ برگزار شد تا استریمرها بتوانند رقابت جذاب‌تری داشته باشند.

 

۲ هفته از این مسابقات به استریمرهای تازه‌کار اختصاص پیدا کرده بود تا آن‌ها نیز بتوانند جدا از استریمرهای قدیمی و حرفه‌ای‌تر، رقابت سالم و متوازنی داشته باشند و مهارت‌های خود را برای کسب جوایز میلیون تومانی محک بزنند.

 

اولین دوره مسابقه‌ی حامی برگزیده آپارات گیم نیز از ۲۶ تیر ماه آغاز شد و تا ۲۶ شهریور نیز ادامه خواهد داشت. طبق گفته‌های مسئولان آپارات گیم، این مسابقه برای حمایت از حامیان استریمرها که نقش به‌سزایی در اعتلای فرهنگ استریم دارند، برگزار شده بود و از این پس نیز به صورت دوره‌ای ادامه خواهد داشت.

 

به نفر اول این مسابقه که بیشترین حمایت را از استریمرهای آپارات، در طول مدت زمان مشخص شده، به‌ عمل آورد، یک دستگاه Xbox Series X اهدا می‌شود و به یک نفر نیز به قید قرعه یک دستگاه Xbox Series S تعلق خواهد گرفت.

 

شما می‌توانید ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۹ شهریور از طریق آپارات به‌صورت زنده این مراسم را تماشا کنید. برای تماشا از این لینک استفاده کنید.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم