برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

قابلیت جدید دکترساینا؛ ناشنوایان با همراهی یک مترجم مشاوره آنلاین پزشکی دریافت می‌کنند

دکترساینا، پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان و با همراهی کمیته سلامت شبکه ملی ناشنوایان از قابلیت جدید خود برای کاربران ناشنوا رونمایی کرد. با فعال‌سازی این قابلیت در مشاوره‌های ویدیویی شخص سومی به عنوان مترجم از طرف تیم دکتر ساینا به گفتگوی ویدیویی میان کاربر و پزشک اضافه می‌شود تا تعامل میان پزشک و کاربر به راحتی شکل گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دکترساینا این روزها تکنولوژی تبدیل به بخش لاینفکی از زندگی همه افراد شده و همه در تلاشند در لابه لای روزمرگی‌های خود به تکنولوژی و ابزارهای متفاوت آن روی بیاورند تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند. یکی از مورادی که در سال‌های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته حوزه سلامت دیجیتال است و بعد از ورود کرونا تعدادی از کاربران سعی دارند در زمینه ارتباط با پزشک نیز تا جای ممکن از روش‌های آنلاین استفاده کنند. در این میان که همه هر روز درگیر پیچیدگی‌های روزمره مجازی هستند گاهی وقت‌ها؛ یک گزینه و قابلیت فعال کردن آن می‌تواند نقش پررنگی ایفا کند. نقشی که شاید حتی به رفع پیچیدگی یک تماس و یک تعامل میان کاربر و پزشک بیانجامد.

 

دکترساینا پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی که به کاربران  به صورت متنی، تلفنی و ویدیویی در زمینه ارتباط با پزشکان متخصص و دریافت نسخه کمک می‌کند در قابلیت جدید خود تلاش کرده است درکنار کاربران ناشنوا باشد.

 

برای فعال سازی این ویژگی جدید کافی است کاربران پس از ورود به سامانه دکترساینا؛ در قسمت تکمیل پروفایل کاربری با فعال سازی گزینه من ناشنوا هستم به عنوان کاربر ناشنوا توسط دکترساینا شناسایی شود. یکی دیگر از راه‌های فعال سازی این مورد، در قسمت نهایی و پیش از پرداخت پس از انتخاب پزشک و انتخاب گزینه مشاوره ویدیویی برای کاربر نمایش داده می‌شود که کاربر با فعال سازی گزینه من ناشنوا یا کم شنوا هستم یک مترجم برای دریافت مشاوره ویدیویی دریافت خواهد کرد. ضمن اینکه در مشاوره‌های متنی نیز با فعال‌سازی این گزینه پزشک متوجه ناشنوا بودن کاربر خواهد شد.

 

در این نوع مشاوره‌ها، در کنار ارسال لینک ساعت مشاوره ویدیویی برای کاربر و پزشک، از تیم مترجم دکترساینا یک نفر به عنوان مترجم برای تعامل بهتر میان پزشک و کاربر به این لینک اضافه خواهد شد و کاربر با فراغ خاطر می‌تواند مشکلات خود را برای پزشک توضیح دهد و مترجم منتخب که از تیمی حرفه‌ای و متخصص تشکیل شده موارد مطرح شده توسط کاربر را به پزشک منتقل خواهد کرد. این قابلیت در نسخه‌های دسکتاپ، اندروید و iOS فعال شده و کاربران با به روز رسانی اپلیکیشن دکترساینا می‌توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

 

دکترساینا امیدوار است با قابلیت جدید خود در آستانه هفته جهانی ناشنوایان بتواند در کنار جامعه ناشنوان کشور باشد و قدمی در راستای حل مشکلات پزشکی این دسته از کاربران برداشته باشد.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی