فیلترهای املاک دیوار؛ چند راهکار برای رسیدن به ملک مناسب

اگر به دنبال ملک مورد نظر خود در دیوار هستید، دیوار این امکان را به شما می‌‏دهد که با استفاده از فیلترهای طراحی شده در بخش «املاک»، راحت‏تر به هدف خود نزدیک شوید. در اولین گام، دسته‏‌بندی املاک را انتخاب کنید. در گام بعدی با توجه به نوع ملک مورد نظر خود، زیردسته را انتخاب کنید. برای مثال اگر به دنبال اجاره یک واحد آپارتمانی هستید، با انتخاب زیر دسته‌ی «اجاره آپارتمان»، لیست تمام واحدهای اجاره‏ای شهر تهران را می‌‏بینید. در گزینه «انتخاب شهر» شما می‌‏توانید شهر کنونی خود را عوض کرده و یک یا چند شهر را انتخاب کنید. برای مثال فرض کنید شما به دنبال خرید ویلا در شهرهای استان گیلان هستید. می‌توانید با انتخاب تمامی شهرهای استان گیلان، آگهی‌های فروش ویلا در شهرهای گیلان را یک‌جا ببینید.

 

زیردسته‌‏های املاک در دیوار

دسته املاک دیوار شامل زیردسته‏‌هایی است که ما به فراخور نیازمان، می‌‏توانیم از آنها استفاده کنیم. هر کدام از این زیردسته‌‏ها، شامل زیردسته‌‏های دیگری هستند. برای مثال، فروش یا اجاره مسکونی شامل آپارتمان، خانه و ویلا و زمین و کلنگی است. فروش یا اجاره اداری و تجاری نیز شامل دفتر کار، مغازه و غرفه، صنعتی، کشاورزی و تجاری است.

 

 

برخی فیلترها با توجه به زیردسته‌‏های املاک دیوار می‌‏توانند متفاوت باشند. مثلا ممکن است فیلترهایی که برای «اجاره کوتاه‏‌مدت» و «اجاره مسکونی» وجود دارد، با فیلترهای «فروش مسکونی» متفاوت باشد. برای مثال در اجاره‌ی مسکونی فیلتر ودیعه و اجاره و در فروش مسکونی فیلتر قیمت ملک را داریم.

 

محله موردنظرتان را فیلتر کنید

امکان انتخاب محله از روی لیست محله‌ها که در بخش فیلتر محله ارائه شده است یا نقشه‌ وجود دارد. امکان جستجوی محله موردنظر نیز وجود دارد. با انتخاب محله، شما می‌‏توانید محله‌‏های اطراف را نیز برای به دست آوردن نتایج بیشتر، انتخاب کنید.

 

 انتخاب میزان ودیعه

برای آگهی‌های اجاره فیلتر «ودیعه» وجود دارد که می‌توانید بازه آن را مشخص کنید. اگر سقف ودیعه را تعیین کنید، نیازی به تامین کف مبلغ نیست.

 

 

فیلتر انتخاب اجاره

در فیلتر اجاره می‌‏توان مبلغ کف تا سقف را وارد کرد. اگر مبلغ مدنظر شما در میان گزینه‌‏ها وجود نداشت، می‏‌توانید با انتخاب گزینه «وارد کردن مبلغ دلخواه» مبلغ موردنظرتان را با استفاده از کیبورد خود وارد کنید.

 

فیلترهایی از متراژ تا افراد آگهی‌‏دهنده

در رابطه با متراژ یا تعداد اتاق‏ها نیز فیلترها به کمک شما می‌‏آیند. سن بنا، طبقه، عکس‌‏دار بودن آگهی و تور مجازی، امکانات ساختمان مانند آسانسور، پارکینگ یا انباری و ویژگی خاص آن مانند مناسب مجرد بودن نیز در فیلترهای مربوط به اجاره آپارتمان قابلیت تعیین شدن دارند. یک فیلتر نیز به «آگهی‌‏دهنده» اشاره دارد و می‌‏توانید انتخاب کنید آگهی‌‏های اشخاص، مشاوران املاک یا همه آگهی‌‏دهنده‌‏ها به شما نمایش داده شود.

 

امکان اصلاح و تغییر فیلترها

با انتخاب این فیلترها لیستی از خانه‌‏هایی در محله انتخاب شده، با مبلغ، متراژ و سایر موارد موردنظر شما نمایش داده می‏شود. بعد از مشاهده آگهی‌‏ها، در صورت نیاز می‌‏توانید فیلترهای اعمال شده را تغییر دهید. برای مثال متراژ یا تعداد اتاق‏‌خواب‏ها را تغییر دهید و با آپدیت لیست موارد جدید را مشاهده کنید. امکان حذف یک فیلتر به طور کلی نیز وجود دارد. مثلا با حذف فیلتر پارکینگ، تمام آگهی‌‏های با پارکینگ یا بدون پارکینگ نمایش داده می‌‏شود.

 

یک فیلتر ویژه

فیلتر تور مجازی در فروش یا اجاره، امکان بازدید کامل‏تری نسبت به عکس به متقاضی آگهی می‌‏دهد. در این فیلتر وقتی روی گزینه «تور مجازی» آگهی کلیک می‌‏شود، تصویری ۳۶۰ درجه از منزل ارائه می‌‏شود که نوعی بازدید مجازی از محل آگهی شده است. این فیلتر اطلاعات جامع‌‏تری از نقشه و پلان ساختمان به نمایش می‌‏گذارد.

 

 

بازگشت سریع به جستجو‏های قبلی

اگر می‏‌خواهید بار دیگر وارد دیوار شوید و سرچ قبلی‌‏تان را بررسی کنید، این امکان برای شما فراهم شده است. برای انجام این کار لزومی ندارد دوباره تمام مراحل قبلی را تکرار کنید. کافی است قسمت «جستجو در همه آگهی‌‏ها» را لمس کنید و لیست تمام جستجوهای قبلی را ببینید.

 

جستجوهای منتخب را پین کنید

امکان پین کردن جستجوها نیز برای شما وجود دارد تا همیشه آنها را داشته باشید. همچنین امکان حذف جستجوها نیز وجود دارد. شما با کلیک بر روی جستجوهایی که قبلا انجام شده است می‏توانید بار دیگر وارد آن لیست شوید با این تفاوت که آگهی‌‏ها آپدیت شده‌‏اند. همچنین امکان ادیت دوباره فیلترهای انتخاب شده نیز وجود دارد.

 

آگهی مورد علاقه‌‏تان را نشان کنید

اگر به یک آگهی علاقه‏‏‌مند شده‌‏اید می‌‏توانید بعد از باز کردن، با نشان کردن، آن آگهی را برای مراجعه دوباره ذخیره کنید. در سمت چپ بالای آگهی دو نشانه وجود دارد که با کلیک بر روی نشانه سمت راستی آن آگهی برای شما ذخیره می‌‏شود.

 

 

اضافه کردن یادداشت اختصاصی

همچنین با کلیک روی آیکون سه نقطه‏‌ای که به صورت عمودی در قسمت بالای سمت چپ آگهی وجود دارد، می‌‏توانید یک یادداشت در رابطه با آن آگهی برای خودتان بگذارید. برای مثال اطلاعات تکمیلی در رابطه با آن آگهی را می‌‏توانید در قسمت یادداشت ذخیره کنید و اطمینان داشته باشید توسط دیگران دیده نمی‌‏شود.

 

آگهی‏‌های مورد نظر را به اشتراک بگذارید

با کلیک بر گزینه یاد شده در بالا، امکان اشتراک‌‏گذاری آگهی در سایر پیام‌‏رسان‌‏ها برای افراد دیگر نیز وجود دارد.

 

اطلاعات تماس

با کلیک روی گزینه اطلاعات تماس نیز، شماره شخص آگهی‌‏دهنده قابل مشاهده است.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم