راهنمای فوری پیدا کردن کار در اصفهان

هر شغلی بازار کار مخصوص به خودش را دارد. اگر بعضی مهارت‌ها را بلد باشید، شاید خیلی راحت‌تر بتوانید کار پیدا کنید و در طرف مقابل برخی دیگر از مهارت‌ها شاید چندان تاثیری در کار پیدا کردن نداشته‌ باشند. برای اینکه بدانید دقیقا کدام مهارت‌ها می‌تواند شما را به شغل اصلی‌تان برساند، احتمالا خواندن این گزارش به کمکتان خواهد آمد. بررسی آگهی‌های منتشر شده در بخش استخدام و کاریابی دیوار اصفهان نشان می‌دهد بخش صنعتی، فنی و مهندسی با بالاترین تعداد آگهی در صدر پررونق‌ترین رشته در بازار کار اصفهان است. آمارها نشان می‌دهد حدود ۱۸درصد آگهی‌های منتشر شده سایت دیوار به این حوزه اختصاص دارد. با این حساب می‌توان گفت اگر دنبال کار فوری در این شهر می‌گردید شاید بهتر باشد سراغ یکی از توانایی‌ها فنی خود بروید و روی آن حساب باز کنید. این توانایی می‌تواند دوزندگی و خیاطی باشد، یا مکانیکی و جوشکاری. هرچه باشد هنر دست اینجا به کارتان خواهد آمد و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

اگر فن و حرفه خاصی ندارید، احتمالا بهترین گزینه کار در فروشگاه یا رستوران باشد. داده‌های سایت دیوار نشان می‌دهد خدمات فروشگاه و رستوران با سهم ۱۷درصدی از کل آگهی‌های استخدام و کاریابی این شهر، در رتبه دوم داغ‌ترین بازار کار هستند. آشپزی، خدمات، صندوق‌دار، فروشنده، کافی‌من، فست‌فودی و … از جمله کارهایی است که در این بخش دسته بندی می‌شوند و احتمالا راحت‌تر می‌توان در این زمینه‌ها کار پیدا کرد.

 

بازاریاب‌ها سومین بازار کار داغ را در اصفهان دارند. طوری که حدود ۱۶درصد از کل آگهی‌های منتشر شده در بخش استخدام و کاریابی سایت دیوار مربوط به دسته بازاریابی و فروش است. به خصوص که در این دسته رقابت بر سر پیدا کردن کار کمتر و شانس کارجوها بیشتر است. میانگین کل بازدید هر آگهی استخدام و کاریابی در اصفهان حدود هزار و ۴۰۰مورد است اما آگهی‌های مربوط به بازاریابی و فروش به طور میانگین ۸۳۰مورد بازدید دارند. این موضوع نشان می‌دهد اگر فن بازاریابی خوبی دارید یا پیش از این چندجا سابقه فروشندگی داشته باشید، به راحتی می‌توانید با یکی از آگهی‌های کاریابی دیوار مشغول به کار شوید. بازاریابی در این دسته حرف اول را می‌زند و بیشتر از اینکه آگهی‌ها مربوط به فروشندگی باشد، مربوط به آشنایی با ترفندهای بازاریابی تلفنی، تلگرامی و اینستاگرامی است. چه بهتر! می‌توانید از خانه درآمد داشته باشید و با همان گوشی کارتان را انجام دهید.

 

بخش اداری و مدیریت در آگهی‌های استخدام و کاریابی دیوار اصفهان، بخش دیگری است که می‌توان برای پیدا کردن کار فوری روی آن حساب باز کرد. چراکه بررسی‌ها نشان می‌دهد به ازای هر ۱۰آگهی منتشر شده برای استخدام نیروی کار، یکی مربوط به بخش اداری و مدیریت است. اغلب آگهی‌های این حوزه به استخدام منشی و کارمندان عمومی اختصاص دارد. کارمندانی که کارشان شاید دانش خاصی لازم نداشته باشد، ولی دقت بالا لازمه اصلی کارشان است. اغلب مشاغل این دسته مهارت‌های کار با کامپیوتر احتیاج دارند و برای همین اگر می‌خواهید در این بخش مشغول به کار شوید، بهتر است فکری به حال مدرک ICDL بکنید.

 

در طرف مقابل دسته‌های شغلی که تعداد آگهی آنها کم است هم در دیوار اصفهان موجود هستند که شاید احتمال شاغل شدن شما در آن‌ها به دلیل کمبود تقاضا دشوارتر باشد.

 

 بنابراین اگر مربی زبان هستید یا توانایی تدریس خصوصی دارید و می‌خواهید از این راه کسب و درآمد کنید، احتمالا باید بیشتر از بقیه صبور باشید.

 

بخش حمل و نقل از دیگر بخش‌هایی است که برای پیدا کردن کار باید صبر و مهارت بیشتری داشته باشید. البته نه به این خاطر که تعداد آگهی‌های استخدام این حوزه پایین باشد، بلکه تقاضا برای چنین کارهایی به شدت بالاست. موضوعی که باعث شده میانگین بازدید هر آگهی مربوط به حوزه حمل و نقل در بخش استخدام و کاریابی دیوار اصفهان تقریبا دو برابر میانگین کل آگهی‌ها باشد. بر این اساس می‌توان گفت اگر راننده هستید و دنبال کار در اصفهان می‌گردید، باید بدانید که رقبای زیادی دارید و شاید بهتر باشد در صورت پیدا کردن کار، حسابی حواستان را جمع کنید تا کار را از دست ندهید. چراکه به دست آوردن دوباره آن شاید خیلی سخت باشد.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم