پرداخت جریمه، استعلام خلافی و عوارض جاده‌ای با اپلیکیشن دیجی‌پی

دسترسی اپلیکیشن‌های پرداخت به سامانه تخلفات رانندگی، استعلام و پرداخت جرایم رانندگی را برای کاربران آسان‌تر و وصول جرائم معوق را برای پلیس راهور امکان‌پذیرتر می‌کند.

 

استعلام خلافی خودرو به‌صورت حضوری، فرایندی وقت‌گیر است که خود مانعی برای رسیدگی و تعیین تکلیف پرداخت‌های معوق رانندگان به شمار می‌آید. از طرف دیگر، مراجعه به بانک‌ها در دوران شیوع کرونا، رویکرد قابل‌قبولی برای پرداخت جریمه نیست. یکی از راه‌های ساده و کم‌هزینه برای کاربران مراجعه به اپلیکیشن‌های پرداخت و استعلام و پرداخت خلافی خودروست. کاربران اپ‌های پرداخت، می‌توانند از این قابلیت استفاده و جرایم رانندگی خود را به‌راحتی استعلام و پرداخت کنند.

 

دیجی‌پی یکی از این اپلیکیشن‌هاست که امکان استعلام و پرداخت خلافی را در اپلیکیشن خود فراهم آورده است. کاربرانی که قصد دارند از مقدار خلافی خودروی خود مطلع شوند، می‌توانند از قابلیت پرداخت جریمه اپ دیجی‌پی استفاده کنند و در هر کجا و هر زمانی، به‌راحتی و با چند کلیک، جریمه‌ خودروی خود یا هر خودروی دیگری را استعلام کنند.

 

برای استعلام جریمه خودرو، بعد از نصب اپلیکیشن دیجی‌پی، به بخش استعلام جریمه بروید و شماره خودروی مورد نظر را وارد کرده و گزینه استعلام را انتخاب کنید. صفحه جدیدی با همه جریمه‌های رانندگی شما به نمایش درمی‌آید. در این قسمت می‌توانید اطلاعات مربوط هر جریمه، از جمله تاریخ، نوع و مبلغ آن، و همین‌طور شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت کنید.

 

با استفاده از اپ دیجی‌پی، فرایند زمان‌بر استعلام و پرداخت جریمه رانندگی، به کار ساده‌ای تبدیل شده که فقط چند ثانیه زمان برده و به‌راحتی انجام می‌شود. علاوه بر این، دیجی‌پی سوابق تراکنش‌ها را هم به‌طور خودکار ذخیره می‌کند تا در صورت نیاز، به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

اپلیکیشن دیجی‌پی، به‌جز استعلام و پرداخت جریمه رانندگی، امکان پرداخت عوارض جاده‌ای، پرداخت طرح ترافیک، پرداخت همه قبوض خدماتی و قابلیت‌های فراوان دیگری را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم