برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

پایداری شبکۀ ایرانسل در «فین» با وجود وقوع زلزله / مکالمۀ رایگان برای زلزله‌زدگان

در پی وقوع دو زلزلۀ ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری حوالی «فین» در استان‌‌ هرمزگان، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است. ایرانسل همچنین به مردم زلزله‌زدۀ فین، تا پایان هفته، مکالمۀ رایگان ارائه کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از وقوع زمین‌لرزه در حوالی فین در استان هرمزگان، شبکۀ ایرانسل در شرایط پایدار به سر می‌برد و با وجود افزایش ترافیک تماس، پیامک و دیتا، ناشی از نگرانی‌های طبیعی ایجاد شده پس از وقوع زلزله، در حال ادامۀ خدمت‌رسانی به مشترکان است.

 

با توجه به رعایت اصول ایمنی و بالاترین استانداردهای بین‌المللی در طراحی و ساخت سایت‌های ارتباطی ایرانسل، با وجود وقوع چند زلزلۀ شدید، هیچ یک از سایت‌های ایرانسل در منطقۀ زلزله‌زده دچار مشکلاتی نظیر سقوط، تخریب و آسیب فیزیکی نشده‌اند و اتصال سایت‌های ارتباطی ایرانسل به شبکه و خدمت‌رسانی به مشترکان منطقۀ فین، بدون مشکل در جریان است و صرفاً به دلیل طولانی شدن قطع برق، ۱۲ سایت ایرانسل در کل استان هرمزگان، دچار مشکل موقتی تأمین انرژی شده بوده‌اند که این مشکل با حضور کارشناسان فنی ایرانسل و ارسال دیزل ژنراتور به سایت‌های دچار مشکل، حل شده است.

 

ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر، از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.

 

با هدف تسهیل ارتباطات در شرایط اضطراری، مکالمۀ مشترکان ایرانسل در شهر فین با خطوط ایرانسلی و غیر ایرانسلی، تا پایان هفته، رایگان خواهد بود.

 

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

 

امروز یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۴۰۰، در ساعت‌های‌ ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۱۵ و ۳۸ دقیقه، دو زمین‌لرزه‌ به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ ریشتر در عمق‌ ۱۵ کیلومتری زمین، در حوالی «فین» در استان‌‌ هرمزگان رخ داد و در استان‌ها و حتی کشورهای همجوار هم احساس شده است.

 

ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

مطالب مرتبط

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی