در آستانه روز جهانی افراد دارای معلولیت؛ اسنپ از اقدامات خود برای حمایت از افراد دارای معلولیت می‌گوید

اسنپ، همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، از سه اقدام خود در سال جاری برای حمایت از جامعه معلولان گزارش می‌دهد. آن‌طور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید، در طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ، با مشارکت گسترده کاربران، امکان ۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان برای افراد دارای معلولیت فراهم شده است. همچنین اسنپ همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت دو تخفیف ۱۰۰هزار تومانی برای استفاده از خدمات مشاوره پزشکی و سفارش دارو با نسخه در نظر گرفته است. علاوه بر این کاربران راننده دارای معلولیت از سال‌های ابتدایی فعالیت این تاکسی اینترنتی تا به امروز از پرداخت کمیسیون معاف هستند. مجموع تعداد کاربران راننده دارای معلولیت اسنپ بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام شده است. 

 

۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان

 

حمایت از افراد دارای معلولیت شرط اساسی برای تحقق حقوق بشر، توسعه پایدار، صلح و امنیت است. برای رسیدن به یک آینده بهتر لازم است که تمام افراد جامعه خود را در زمینه احقاق حقوق افراد دارای معلولیت مسئول بدانند. یکی از مهم‌ترین حوزه‌های مسئولیت اجتماعی برای شرکت اسنپ از ابتدای فعالیتش حمایت از افراد دارای معلولیت بوده است. به همین دلیل اولین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ هم با همکاری موسسه خیریه «رعد» به آموزش منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت اختصاص داده شد. روابط عمومی اسنپ همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت از مشارکت گسترده کاربران در این طرح خبر داد. با مشارکت کاربران این اپلیکیشن ۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ، نرم افزارهای گرافیکی، طراحی وب، دروس عمومی، صنایع دستی و دوره‌های اداری در اختیار افراد دارای معلولیت قرار گرفت و اولین طرح نیکوکاری کلاب به پایان رسید.

 

تخفیف ویژه مشاوره پزشکی و ارسال دارو

 

از آنجایی که مراجعه حضوری به مراکز پزشکی در شرایط کرونا برای افراد دارای معلولیت با چالش‌هایی همراه است، اسنپ برای افراد دارای معلولیت دو تخفیف ۱۰۰هزار تومانی ویژه استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» و سرویس «داروخانه» در نظر گرفته است. اسنپ‌دکتر در طرح «سلامتی ببخشیم»، از ۱۲ تا ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰، به تمامی افراد دارای معلولیت برای دریافت مشاوره‌ پزشکی و روانشناسی و همینطور سفارش آنلاین نسخه دارو خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

تمامی افراد دارای کارت معلولیت عضو بهزیستی می‌توانند در طرح «سلامتی ببخشیم» شرکت کنند و تصویر کارت عضویت و کارت ملی خود را به همراه شماره تلفن همراهی که شخص خودشان یا همراهشان با آن در سوپر اپ اسنپ ثبت‌نام کرده‎‌اند، به واتس‌اپ اسنپ‌دکتر به شماره‌ ۰۹۰۵۴۶۵۷۲۵۸ یا به صفحه‎ اسنپ‌دکتر در اینستاگرام ارسال کنند.

پس از تایید مدارک، به این افراد یک کد تخفیف برای دریافت مشاوره پزشکی و روانشناسی رایگان و یک کد تخفیف برای تهیه آنلاین نسخه دارو (تا سقف ۲۰۰ هزار تومان) پیامک می‌شود. این تخفیف تنها برای شخص معرفی شده قابل استفاده است. خدمات داروخانه اسنپ در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، اهواز، اصفهان، تبریز، ارومیه و مشهد قابل دسترسی است.

واجدین شرایط، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با پشتیبانی اسنپ‌دکتر به شماره‌ ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ تماس بگیرند.

 

معافیت از کمیسیون کاربران راننده دارای معلولیت

 

اسنپ به منظور حمایت از جامعه معلولان از سال‌های ابتدایی فعالیت خود کاربران راننده دارای معلولیت را از پرداخت کمیسیون معاف کرده است. این اقدام گامی مهم در جهت تشویق افراد دارای معلولیت به حضور بیشتر در جامعه و اشتغال‌زایی برای این گروه به شمار می‌رود. بنا بر گزارش اسنپ،  مجموع تعداد کاربران راننده دارای معلولیت اسنپ بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر است. 

همه‌گیری کرونا یک‌بار دیگر به همه مردم جهان یادآور شد که بدون همکاری یکدیگر نمی‌توان فردایی را متصور شد، حالا وقت آن است تا همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت بار دیگر برای دستیابی تمام افراد جامعه به حقوق برابر خود کوشید.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم