برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

دیجی‌کالا بیزینس، سرویس جدید گروه دیجی‌کالا برای خریدهای سازمانی آغاز به کار کرد

دیجی‌کالا بیزینس، سرویس تسهیل فرایند خرید B2B به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه دیجی‌کالا شروع به کار کرد و از وب‌سایت دیجی‌کالا بیزینس در دسترس کاربران است.

 

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا، این سرویس روشی آسان و مطمئن برای خریدهای سازمانی و تامین کالای کسب‌وکار‌ها است. با دیجی‌کالا بیزینس، شرکت‌های کوچک و بزرگ خصوصی، سازمان‌های دولتی و به طور کلی همه کسب‌وکارها می‌توانند با دسترسی به برترین تامین‌کنندگان و فروشندگان، خرید سازمانی را با فاکتور رسمی و تخفیف پلکانی به صورت عمده و از میان ۶ میلیون تنوع کالایی دیجی‌کالا تجربه کنند.

 

تهیه اقلام سازمانی با کیفیت و قیمت مناسب همیشه چالش برانگیز بوده است. پیگیری، استعلام قیمت از چندین فروشنده، رفت‌وآمدها به خصوص در ایام کرونا و… مستلزم صرف زمان زیادی است، که علاوه بر خستگی نیروهای خرید گاها به خرید اشتباه نیز منجرب می‌گردد. عدم شفافیت قیمت‌ها و نبود فاکتور رسمی معتبر از دیگر  مواردی است که در خرید‌های سنتی سازمانی می‌توان به آن اشاره کرد. درصورتی که تمامی دغدغه‌های قبل نیز رفع شود همچنان چالش حمل‌ و نقل، یعنی ارسال و تحویل کالا به صورت کامل و سالم برای سازمان‌ها پابرجا خواهد بود.

 

دیجی‌کالا همیشه به دنبال رفع نیاز ذی نفعان خود بوده است، از این رو با راه‌اندازی دیجی‌کالا بیزینس سعی دارد خدماتی متفاوت در راستای خریدهای سازمانی، تأمین محصول و کالا به شرکت‌های تولیدی، مراکز بهداشت و درمان، موسسات آموزشی و دانشگاهی، شرکت‌های فناوری اطلاعات، بانک‌‌ها و موسسات عالی و همچنین تمامی کسب‌وکارها ارائه کند.

 

به نقل از روابط عمومی دیجی‌کالا، امین میرزاپور، مدیر کل فروش سازمانی دیجی‌کالا بیزینس درباره راه‌اندازی این سرویس جدید گفت:

 

«دیجی کالا پس از ۱۵ سال فعالیت در زمینه فروش آنلاین کالا به اشخاص حقیقی،  حالا با در اختیار داشتن برترین تامین کنندگان و طیف گسترده‌ای از کالاها و نیز زیرساخت های قدرتمند عملیات و لجستیک، تصمیم به ایجاد پلتفرمی اختصاصی برای شرکت‌های بزرگ و کوچک، سازمان‌های دولتی و کسب‌وکارها در تمامی حوزه‌فعالیت‌های اقتصادی گرفته است. ما در دیجی‌کالا بیزینس، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که همه کسب‌وکارها بتوانند به صورت یکجا، خریدهای عمده خود را با تکیه بر نظرات کاربران، و با انتخاب از میان فروشندگان مختلف مارکت پلیس دیجی‌کالا انجام دهند و از روش‌های پرداخت منعطف این سرویس بهره مند شوند.»

 

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا، دیجی‌کالا بیزینس، با هدف شفاف‌سازی در خرید کالاهای سازمانی با قیمتی مناسب و ارائه تخفیف پلکانی به همراه فاکتورهای رسمی معتبر در کنار ارسال سریع و مطمئن، بستری مناسب برای تمام سازمان‌ها فراهم کرده است.

 

دیجی‌کالا بیزینس از طریق وب‌سایت  http://www.digikalabusiness.com/در دسترس کاربران است.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی