اسمارت‌آپ در استارتاپ سمف‌کیدز، فعال در حوزه کودک سرمایه‌گذاری کرد

شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ روی استارتاپ سمف‌کیدز به نشانی samfkids.com سرمایه‌گذاری کرد. سمف‌کیدز یک استارتاپ در حوزه «طراحى و فروش پکیج‌هاى آموزشى، مهارت‌آموزى و تولید محتواى کودک» است.

 

سمانه فضلعلى و مروارید اسکندرى بنیان‌گذاران سمف‌کیدز با ادغام علم روانشناسی و صنعت بازی، سرگرمی و آموزش، اقدام به سنجش کودکان و معرفی بهترین و مناسب‌ترین محصولات به والدین کودکان ۲ تا ۱۲ سال می‌کنند. تیم سمف‌کیدز معتقد است بهترین راه برای یادگیری کودکان این است که در حین یادگیری سرگرم شوند (Edutainment) و خود تصمیم بگیرند که به چه چیزی علاقه دارند.

 

استارتاپ سمف‌کیدز از اواسط سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرده و قصد دارد با این جذب سرمایه، محصول خود را توسعه دهد.

 

سمانه فضلعلى دلیل انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان سرمایه‌گذار را اینگونه بیان کرد: «ما همیشه آوازه اسمارت‌آپ را در اکوسیستم استارتاپى شنیده بودیم و دوست داشتیم سمف‌کیدز در کنار تیم قوى این مجموعه رشد سریع‌ترى را تجربه کند. وجود افراد متعهد و خوش‌نام و همچنین پرتفوى قوى این مجموعه مهم‌ترین دلایل انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان وی‌سی بود.»

 

به نظر تیم ارزیابی اسمارت‌آپ، با توجه به حساسیت بیش از پیش خانواده‌ها نسبت به تربیت فرزند و رشد مهارت‌ها و عدم شناخت علایق و استعدادهای آن‌ها، سمف‌کیدز راهکارهای مناسبی برای والدین و کودکان فراهم می‌کند.

 

تیم سمف‌کیدز به واسطه تجربه چندین ساله در حوزه کودک شناخت خوبی از نیازهای کودکان و والدین دارند. بازار جهانی فروش اسباب‌بازی و محتوای کودک نیز رشد روزافزونی را تجربه می‌کند و نیاز به خدمات شخصی‌سازی‌شده و متناسب با مراحل رشد کودک بیش از گذشته احساس می‌شود.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…
خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم