با واکه (سیستم بی‌سیم ایرانسل)، ارتباطی امن و سریع را تجربه کنید!

سال‌هاست که کسب‌وکارها برای برقراری ارتباط یکپارچه میان افراد و بخش‌های مختلف از سیستم بی‌سیم استفاده می‌کردند. دستگاه‌های بی‌سیم به‌خصوص در کسب‌وکارهایی با تعداد پرسنل زیاد یا فعال در موقعیت‌های حساس مانند آتش‌نشانی، گروه‌های امداد و نجات کوهستان، خدمات و صنایعی همچون پتروشیمی و معدن نقشی کلیدی ایفا می‌کنند.

این سیستم که پیش‌تر بر تکنولوژی باند فرکانس اختصاصی مبتنی بود، در سال‌های اخیر، با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و به‌روز شدن نیازهای سازمان‌ها،  به تدریج جای خود را به سیستم بی‌سیم پیشرفته‌تری با عنوان PoC (Push to talk over Cellular) داد.

راهکارهای سازمانی ایرانسل با توجه به اهمیت سیستم‌های بی‌سیم مدرن در کسب‌وکارها، سرویس بی‌سیم خود را  تحت عنوان واکه بر اساس تکنولوژی PoC طراحی و پیاده‌سازی کرده است.

 

واکه، سیستم بی ‌سیم ایرانسل

 

واکه سیستم بی ‌سیم ایرانسل بستری ارتباطی بر پایه تکنولوژی PoC است که امکان برقراری تماس‌های غیرهم‌زمان و بدون شماره‌گیری را برای کاربران فراهم می‌کند. در این راهکار، کارکنان سازمان‌ها  با فشردن و نگه‌داشتن یک دکمه می‌توانند با یکدیگر تماس بگیرند و پیام‌های چندرسانه‌ای (پیام صوتی، ویدئویی، تصویری و متنی)  ارسال کنند. در این سیستم تماس‌ها با سرعت و امنیت بالا، بر بستر  VPN سازمانی ایرانسل برقرار می‌شود.

 

ویژگی‌ها و امکانات سیستم بی‌سیم ایرانسل

  1. بُرد وسیع

بی‌سیم‌های رادیویی نسل قدیم برد محدودی داشتند. به همین علت، برای کسب‌وکارهای فعال در گستره‌های وسیع جغرافیایی مناسب نبودند. اما سیستم واکه با برد وسیع این مشکل را حل کرده است.

 

  1. عدم نیاز به زیرساخت اختصاصی

سیستم واکه، به علت استفاده از VPN سازمانی ایرانسل، نیازی به احداث زیرساخت‌های جدید و طی کردن مراحل اخذ مجوز برای پیاده‌سازی ندارد. در نتیجه، به کار بردن آن، هزینه‌های عملیاتی سازمان‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 

  1. نگهداری پیام‌های مهم

یکی از امتیازات بی‌سیم‌های واکه نسبت به بی‌سیم‌های قدیم، قابلیت ثبت و ضبط مکالمات و پیام‌ها است. به همین دلیل، زمانی که افراد به دستگاه خود دسترسی ندارند، می‌توانند در زمانی دیگر پیام‌ها را دریافت کنند.

 

  1. امکان آگاهی از موقعیت جغرافیایی دقیق پرسنل

دستگاه‌های بی‌سیم واکه به سیستم GPS مجهز‌ند، به همین منظور این امکان را در اختیار مدیران سازمان‌ها قرار می‌دهند که موقعیت مکانی کارکنان را به‌صورت آنلاین، روی نقشه‌ مشاهده کنند.

 

  1. قابلیت برقراری تماس‌های گروهی

سیستم واکه این امکان را به کارکنان و مدیران می‌دهد که پیام‌های خود را به صورت گروهی نیز ارسال و در کوتاه‌ترین زمان، پرسنل را از موضوعات مختلف باخبر کنند. با این قابلیت، برای ارسال پیام‌های مشابه به کارمندان، دیگر نیازی به تماس‌های تلفنی مکرر نیست.

در دنیایی که سرعت در آن حرف اول را می‌زند، مجهز بودن به ابزارهای ارتباطی مطمئن و دارای امکانات پیشرفته برای سازمان‌ها، مزیت رقابتی مهمی به شمار می‌آید. واکه با امکانات جدیدی که ارائه می‌دهد، امنیت، سرعت و پایداری ارتباطات را در سازمان‌ها به حداکثر می‌رساند و شرایطی را برای آن‌ها فراهم می‌کند که بتوانند به‌راحتی از رقبای خود پیشی بگیرند. اگر شما هم از آن دسته کسب‌وکارهایی هستید که نیاز به تجهیزات و امکانات نسل جدید بی‌سیم‌ها را احساس می‌کنید، به وب‌سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل مراجعه کنید.

 

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم