آیتول هویت جدید برند خود را رونمایی کرد

آیتول، درگاه مدیریت پرداخت و ارایه خدمات یکپارچه خودرو از هویت جدید برند خود رونمایی کرد.

شرکت آیتول پس از گذشت ۳ سال از فعالیت خود و ارائه سرویس‌های تجمیع شده خودرو، از هویت جدید برند خود رونمایی کرد. معرفی هویت جدید برند آیتول و در کنار آن تغییر وب‌سایت و اپلیکیشن این برند، آغازی است برای خلق تجربه‌ای نو برای کاربران تا با وب‌سایت و اپلیکیشنی کاربرپسندتر از خدمات آیتول استفاده کنند.

آیتول که در سال ۱۳۹۷ با تمرکز بر سرویس‌های تجمیع شده عوارض خودرو فعالیت خود را آغاز کرد، پس از گذشت تنها ۳ سال از فعالیت خود، با توسعه و افزایش تنوع خدمات و سرویس‌های خود به پلتفرمی شناخته شده در حوزه سرویس‌های تجمیع شده خودرو تبدیل شده است. در حال حاضر آیتول بیش از ۱۰ سرفصل خدماتی شامل بیمه شخص ثالث، بیمه موتور، بیمه بدنه، عوارض خودرو، معاینه فنی، ترخیص ‌خودرو، تعویض پلاک، تعمیرگاه آیتول، مشاوره حقوقی و تعویض روغن را پوشش می‌دهد.

آیتول علاوه بر ارائه خدمات خودرویی بر بستر وب، ازطریق اپلیکیشن نیز به کاربران اندروید و iOS سرویس ارائه می‌دهد و اپلیکیشن جدید این برند علاوه بر امکان دانلود مستقیم ازطریق وب‌سایت آیتول به نشانی itoll.ir، ازطریق کافه بازار، مایکت و گوگل پلی برای کاربران اندروید و ازطریق سیب اپ و آی اپس برای کاربران iOS قابل دانلود و نصب است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم