رشد ۱۰۰برابری اسکای‌روم طی یک سال

پلتفرم ایرانی اسکای‌روم داستان شکل‌گیری‌اش برمی‌گردد به سال ۹۲. بعد از آن با پشت سر گذاشتن چندین تجربه شکست، به حوزه آموزش آنلاین آمده و سال ۹۳ محصول فعلی شکل گرفته است. در اسفندماه سال ۹۸ و با شیوع کرونا، اسکای‌روم با استقبال گسترده عموم مردم، مدارس و دانشگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مختلف مواجه شده که به اسکیل ناگهانی اسکای‌روم منجر شد.

 

رشد ۱۰۰برابری اسکای روم

رشد اسکای‌روم به‌ویژه در دوران کرونا متاثر از نیاز حوزه آموزش‌ به پلتفرم‌های آنلاین بود و طی این مدت اسکای‌روم توانسته با ارائه خدمات و سرویس باکیفیت و پشتیبانی ۲۴ساعته، از بیش از ۱۰هزار دانشگاه و مدرسه میزبانی کند و طی این بازه زمانی، اسکای‌روم رشد ۱۰۰برابری را تجربه کرده است. با توجه به میزان استقبالی که از این پلتفرم بومی شده و نیازهای روبه‌رشدی که در حوزه ارتباطات تصویری آنلاین وجود دارد، اسکای‌رون در تلاش است که خدمات و امکانات خود را افزایش داده و بستری فراهم کند که کاربران ایرانی با کمترین مشکلی از آن استفاده کنند. اسکای‌روم در حضور سرویس‌های رایگان خارجی توانسته توجه کابران ایرانی را جلب کند تا بابت استفاده از خدمات اسکای‌روم پرداخت کرده و از سرویس بومی اسکای‌روم استفاده کنند.

 

۴۰۰میلیون نفرساعت رویداد در بستر اسکای‌روم

پلتفرم بومی اسکای‌روم توانسته تاکنون میزبان ۲۷میلیون کاربر ایرانی باشد. یعنی چیزی حدود یک سوم جمعیت ایران از اسکای‌روم استفاده کرده‌اند. همچنین اسکای‌روم حدود ۴۰۰میلیون نفرساعت رویداد را میزبانی کرده‌ است. ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۶ میلیون رویداد در بستر اسکای‌روم برگزار شده است.

یکی از ویژگی‌های پلتفرم اسکای‌روم حضور کاربران هم‌زمان است. رکوردی که در اسکای‌روم ثبت شده، عدد ۵۴۰هزار کاربر هم‌زمان است. یعنی در یک لحظه بیش از نیم میلیون نفر روی سرورهای این پلتفرم حضور داشته‌اند. ضمن اینکه رکورد برگزاری رویداد هم‌زمان در اسکای‌روم هم ۳۳هزار رویداد در یک لحظه بوده است که در نوع خود کم‌مانند است.

رکورد دیگر اسکای‌روم این است که در یک رویداد به صورت هم‌زمان بیش از ۳هزار کاربر را میزبانی کند و این عدد در آینده بزرگ‌تر هم خواهد شد.

 

برنامه‌های توسعه‌ای اسکای‌روم

اسکای‌روم برنامه‌های زیادی برای توسعه دارد. یکی از مهمترین برنامه‌های این سرویس ایرانی، میزبانی از رویدادهای اقتصادی، اجتماعی و… است که در حال حاضر در بستر سایر پلتفرم‌های داخلی و خارجی مانند اینستاگرام و کلاب هاوس برگزار می‌شوند. همین الان چنین ظرفیتی در اسکای‌روم وجود دارد و از این قابلیت در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. همچنین در سال ۱۴۰۱ از سرویس‌های مکمل که براساس نیازهای جامعه ایران و کاربران ایرانی شناسایی شده‌اند، رونمایی می‌شود. 

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»

دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین باعث شد شبکه‌های بلاکچینی با قابلیت‌های جدیدتر و کوین‌های خود وارد میدان
دو سال پس از آنکه بیت کوین پا  به عرصه گذاشت، ظرفیت‌های بلاکچین و محدودیت‌های بیت‌کوین…
خبرها

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب منحصر به فرد رسیده است. این پلتفرم از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار بلیت به
سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» اعلام کرد در فروردین ۱۴۰۳ به بیش از ۵ میلیون مخاطب…
تخفیفان

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان نیز سرمایه‌گذاری کند. نازنین دانشور، هم‌موسس و مدیرعامل اسبق تخفیفان در
نازنین دانشور اعلام کرد که پس از همکاری تخفیفان با تپسی، احتمال دارد گلرنگ در تخفیفان…
ایرانسل

آغاز فاز دوم عملیات توسعه فیبر نوری ایرانسل در قائم‌شهر

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم