برگزاری چهارمین «نمایشگاه کار» با حمایت ایرانسل

چهارمین نمایشگاه ملی کار ایران، با حمایت ایرانسل در حال برگزاری است و امروز به پایان می‌رسد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این نمایشگاه طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، در بوستان گفت‌وگوی تهران، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پذیرای کارجویان و بازدیدکنندگان است و ایرانسل به‌عنوان یکی از حامیان اصلی، در نمایشگاه حضور دارد.

 

نمایشگاه کار، رویدادی است که شرکت‌ها و سازمان‌ها موقعیت‌های شغلی خود را در آن ارائه می‌دهند و فرصت پیدا می‌کنند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی، نیروی انسانی مورد نظر خود را جذب کنند.

 

کارجویان یا دانشجویانی هم که به دنبال تجربه فضاهای کاری مختلف هستند، می‌توانند از طریق این نمایشگاه با ظرفیت‌ها، شیوه‌های مدیریتی و موقعیت‌های شغلی، به شکلی کاملاً عینی و عملی آشنا شوند تا مسیر شغلی آینده خود را طراحی کنند.

 

امکان ملاقات حضوری و گفت‌وگو با مدیران، آشنایی با فرهنگ سازمانی و حضور در کارگاه‌های آموزشی، از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.

 

ایرانسل، با توجه به اهداف فوق، سه کارگاه آموزشی را با موضوع «جبران خدمات و مزایا»، «تحلیل سرمایه انسانی» و «طراحی سازمان و شرح شغل»، در این نمایشگاه برگزار کرد.

 

چهارمین نمایشگاه کار ایران، طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در بوستان گفت‌وگوی تهران در حال برگزاری است و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

 

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در غرفۀ خود در سالن «تهران» این نمایشگاه، پذیرای کارجویان و بازدیدکنندگان است و این امکان را برای کارجویان فراهم کرده است تا از طریق صفحۀ رسمی نمایشگاه کار در وب‌سایت ایرانسل، به نشانی jobfair.irancell.ir، درخواست استخدام خود را برای مشاغل مربوط به این نمایشگاه، ارسال کنند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم