مستربلیط برای کاربران خود امکان سفر اقتصادی را فراهم کرد

مستربلیط برای فراهم کردن شرایط سفر برای همه و ایجاد امکان یک سفر اقتصادی، «پیشنهاد لحظه آخری» را ارائه کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مستربلیط، این پلتفرم از حدود ۴ ماه پیش به دنبال تقاضای کاربران و با توجه به شرایط اقتصادی امکان «پیشنهاد شگفت انگیز» را راه‌اندازی کرد.

 

این امکان در ابتدا برای مسیرهای پرتردد مانند تهران-مشهد فراهم شد و روزانه به صورت تصادفی چند پرواز با تخفیف ویژه برای مسافران به نمایش گذاشته می‌شد. کاربران از این طرح استقبال خوبی کردند و در مرحله بعد مسیرهای دیگر و تخفیف‌های بهتری اضافه شد. امکان اطلاع‌رسانی هم توسط مستربلیط راه‌اندازی شد. به این صورت کاربران مسیر مورد نظر خود را ثبت می‌کنند و به محض فعال شدن تخفیف، به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود تا اقدام به خرید با تخفیف ویژه کنند.

 

این طرح که در ابتدا به صورت موقت به کاربران ارائه می‌شد، به امکانی دائم به نام «پیشنهاد لحظه آخری» تبدیل شد. در روال کار این سیستم، هر ۲ ساعت بین ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، هر بار ۴ تخفیف به صورت۲۳ تخفیف ۱۰ درصدی، ۱۰ تخفیف ۲۰ درصدی، ۵ تخفیف ۳۰ درصدی و ۲ تخفیف ۵۰ درصدی نمایش داده می‌شود.

 

تخفیف‌های بالای ۳۰ درصد برای کاربرایی که رهگیری ثبت کرده باشند، ارسال می‌شود. هم‌اکنون به مناسبت‌های مختلف هم پیشنهادهای لحظه آخری به کاربران ارائه می‌شود. در تازه‌ترین اتفاق همچنین مستربلیط در امکان «پیشنهاد لحظه آخری» به مناسبت یلدا تخفیف ۹۰ درصدی برای کاربران در نظر گرفته است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر؛ مروری بر اولین قدم‌های بلند یک برند فعال در حوزه سلامت

از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه بغل خودرویتان وصل شده را به‌تازگی دیده‌اید؛ پیامی از یکی برندهای فعال در صنعت پزشکی که
از جاده قدیم نرو! احتمالا شما هم بنرهای جدید دکتردکتر را که با روبان از آیینه…
دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از امکان خرید چکی خبر داد

امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این کمپین جدید، از طریق دیجی‌پی اعتبار کسب کرده و با استفاده از آن خرید می‌کنند.
امکان خرید از طریق چک در دیجی‌کالا فراهم شد. کاربران دیجی‌کالا از سراسر ایران در این…
ایرانسل

تندیس زرین ۶ ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید

دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی» را به…
تپسی

معطل کردن راننده‌ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت‌شده در مرکز تماس تپسی

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت. شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در
با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم