امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا با سود کمتر در سراسر کشور، به ویژه مناطق روستایی و کم‌برخوردار

همکاری مشترک دیجی‌پی، دیجی‌کالا و پست بانک ایران، امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را با سرعت بالاتر و طی مراحل آسان‌تر برای کاربران فراهم کرده است و به‌زودی در مناطق روستایی و کم‌برخوردار هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، قرارداد جدید این مجموعه با پست بانک ایران، علاوه بر آن‌که امکان خرید اقساطی کلیه محصولات موجود روی وب‌سایت دیجی‌کالا را با سرعت و سهولت بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد، درصد سود کم‌تری نسبت به دیگر طرح‌های خرید اقساطی از دیجی‌کالا دارد. همچنین به دلیل وجود شعبه‌های متعدد پست‌بانک در مناطق روستایی و کم‌برخوردار، امکان ارائه خدمات خرید اقساطی به ساکنان این مناطق بیش از گذشته فراهم شده است.

 

همچنین در این طرح علاوه بر امکان طی کردن فرآیندها به صورت آنلاین، حضور در شعب و طی مراحل به صورت حضوری هم برای کاربران امکان‌پذیر شده است و به این ترتیب مراحل دریافت و تایید مدارک با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

این طرح در گام نخست از ۱۱ بهمن‌ماه در شهر تهران به اجرا درآمده است و طی هفته‌های آینده در سراسر کشور حتی برای ساکنان مناطق روستایی هم فراهم خواهد شد.

 

کاربرانی که برای دریافت اعتبار به صورت حضوری به شعب پست بانک مراجعه کنند، می‌توانند کلیه مراحل دریافت اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌کالا، از تأیید مدارک تا تخصیص اعتبار را طی فقط یک روز در پست بانک ایران انجام دهند. درصد سود دریافتی هم که در طرح‌های مشابه ۲۱ درصد بوده است به ۱۸درصد کاهش یافته است.

 

در این طرح، مبلغ قسط بر اساس اعتبار درخواستی تعیین می‌شود؛ به این معنا که اگر برای نمونه، متقاضی ۲۰میلیون تومان اعتبار برای خرید از دیجی‌کالا دریافت کند و فقط ۱۸میلیون آن را هزینه کند، ۲میلیون تومان باقی‌مانده به کیف پول دیجی‌پی او منتقل می‌شود و کاربر می‌تواند مابقی را نیز بر اساس نیاز هزینه کند. به این ترتیب اقساط بر اساس ۲۰میلیون تومان اولیه تعیین می‌شوند.

 

پس از ارائه این خدمات در مناطق خارج از تهران، ساکنان این مناطق در صورت تمایل می‌توانند پس از ثبت درخواست در دیجی‌پی، به شعبه پست بانک محل سکونت‌شان، مراجعه و وام خرید از دیجی‌کالا را به‌سرعت و به‌راحتی دریافت کنند.

 

ساکنان تهران و در هفته‌های آینده هم‌وطنانمان در سرتاسر کشور، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌پی و یا دانلود و نصب اپلیکیشن برای ثبت‌نام این خدمات اقدام کنند.

link

مطالب مرتبط

تپسی

تپسی در اسفند ۱۴۰۲ رکورد درآمد ماهانه خود را شکست

گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد
گزارش عملکرد منتشر شده‌ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه…
آپارات

قطع همکاری سینما کوروش با سینماتیکت

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد فروش بلیت خود از طریق پلتفرم
پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروش‌ترین و بزرگترین…
دیجی‌پیرمزارزها و فین‌تک

گزارش ۲۰۲۳ دیجی‌پی منتشر شد

دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ (سال ۲۰۲۳ میلادی) است. دیجی‌پی در این گزارش اعلام کرده در سال
دیجی‌پی چهارمین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. داده‌های این گزارش مربوط به بازه‌ی دی ۱۴۰۱…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از برخورد با پلتفرم‌های سفر تا تغییر در هیات‌مدیره تپسی

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۳۷ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم